SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Medialny budżet Mercedesa dla MEC

Należący do WPP Group dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) zdobył warty145 milionów euro medialny budżet firmy Mercedes-Benz.

Po trwającym trzy miesiące procesie przetargowym w Niemczech MECpokonał należący do Omnicom dom mediowy PHD.

Planowanie i zakup mediów w ramach budżetu obejmuje kampanie dlamarek samochodów Mercedes-Benz, Maybach, Mercedes AMG i CorporateDaimler.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Mercedesa dla MEC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl