SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medialny budżet Mercedesa dla MEC

Należący do WPP Group dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) zdobył warty 145 milionów euro medialny budżet firmy Mercedes-Benz.

Medialny budżet Mercedesa dla MEC

Po trwającym trzy miesiące procesie przetargowym w Niemczech MEC pokonał należący do Omnicom dom mediowy PHD.

Planowanie i zakup mediów w ramach budżetu obejmuje kampanie dla marek samochodów Mercedes-Benz, Maybach, Mercedes AMG i Corporate Daimler.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Mercedesa dla MEC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl