Medialny budżet RSA dla Starcom

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na globalne planowanie i zakupmediów dla brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej RSA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartość medialnego budżetu grupy, wcześniej funkcjonującej podnazwą Royal & Sun Alliance, szacuje się naokoło 50 milionów funtów.

W finałowej fazie przetargu Starcom (należącydo Publicis Groupe) pokonał dom mediowy Universal McCann(Interpublic Group), który obsługiwał w tym zakresieubezpieczyciela od maja 2004 roku. Wcześniej z rywalizacji odpadłyOMD (Omnicom), Aegis Media i Mediaedge:cia (WPP Group).

Budżet obejmuje 47 różnych marek należących do RSA, które sąobecne w sumie w 130 krajach.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK