SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaOn buzzmarketingowo dla Hean

W internecie trwa buzzmarketingowa kampania czajników Hean. Akcję prowadzi agencja MediaOn.

Buzzmarketingowa kampania czajników Hean opiera się na internetowym konkursie, w którym należy dodać zdjęcia własnej kuchni korespondujące stylistycznie z designerskimi liniami tej marki. Użytkownicy witryny haen.pl/konkurs mogą też oceniać fotografie innych, a te najlepsze zostaną nagrodzone. Akcja promuje fakt, że produkty Hean są dostępne w wariantach wzorniczych nawiązujących do estetyk słynnych miast, m.in. Tokyo, Szanghaju, Amsterdamu i Barcelony.

Konkurs - zaplanowany do 20 grudnia - wspierają działania promocyjne obejmujące serwisy społecznościowe, m.in. Facebook. Całość działań realizuje agencja MediaOn.

Dołącz do dyskusji: MediaOn buzzmarketingowo dla Hean

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl