SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Megatransporty” hitem TVN Turbo. Premiery programu ogląda 114 tys. widzów, a niedzielne powtórki - 141 tys.

Nowy program TVN Turbo „Megatransporty” ogląda średnio 114 tys. widzów. Jeszcze większą widownię gromadzą niedzielne powtórki produkcji, które śledzi 141 tys. osób.

Article

Cykl „Megatransporty” na antenie TVN Turbo pokazywany jest w czwartki o godz. 22.15, począwszy od 1 września br. Średnia widownia dziewięciu dotąd pokazanych odcinków programu (do 27 października) wyniosła 114 tys. osób, co przełożyło się na 1,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN.

Największą popularnością do tej pory zgromadził odcinek z 13 października br. Oglądało go 182 tys. osób.

Oglądalność premier odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

AMR

SHR %

2016-09-01

133 433

1,23%

109 837

2,24%

2016-09-08

82 661

0,81%

49 358

1,12%

2016-09-15

86 085

0,78%

71 608

1,44%

2016-09-22

115 031

1,06%

103 292

2,15%

2016-09-29

123 640

1,12%

89 288

1,81%

2016-10-06

81 697

0,70%

54 835

1,08%

2016-10-13

181 776

1,54%

142 117

2,78%

2016-10-20

138 424

1,24%

106 617

2,14%

2016-10-27

87 165

0,76%

53 856

1,05%

Średnio:

114 227

1,03%

86 474

1,76%

Jeszcze większą popularnością cieszą się powtórki programu, pokazywane w niedziele o 12.15. W okresie od 4 września do 23 października br. śledziło je średnio 141 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,47 proc. udziału w 4+ i 2,20 proc. w 16-49.

Oglądalność niedzielnych powtórek odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

AMR

SHR %

2016-09-04

138 621

1,46%

104 078

2,63%

2016-09-11

155 886

1,83%

80 292

2,45%

2016-09-18

155 347

1,56%

113 042

2,75%

2016-09-25

50 488

0,57%

32 068

0,89%

2016-10-02

141 569

1,59%

75 286

2,08%

2016-10-09

172 147

1,68%

102 334

2,36%

2016-10-16

181 823

1,64%

122 299

2,70%

2016-10-23

128 999

1,31%

61 713

1,55%

Średnio:

141 027

1,47%

86 587

2,20%

Dla porównania pokazywany niemal w tym samym paśmie (w czwartki o godz. 22.00) drugi sezon programu o podobnej formule „Polscy Truckersi” na antenie Discovery Channel, po ośmiu odcinkach (tj. wyemitowanych w okresie od 8 września do 27 października br.) śledzi średnio 101 tys. widzów, co przekłada się odpowiednio na 0,86 proc. i 1,28 proc. udziału.

„Megatransporty” to program, który pokazuje od kulis polskich kierowców, którzy na co dzień pracują za kółkiem kilkutonowych ciężarówek i przewożą ponadgabarytowe ładunki. Jego bohaterowie zmagają się z nietypowym ekwipunkiem, niebezpiecznymi trasami i wymagającymi klientami.

Udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 0,50 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Megatransporty” hitem TVN Turbo. Premiery programu ogląda 114 tys. widzów, a niedzielne powtórki - 141 tys.

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ała
A ja chcę, żeby truckersi i megatransporty były tak ustawione, żeby nie kolidowały!
Chcę oba!
14 8
odpowiedź
User
laik
Zgadzam się z postem wyżej
10 8
odpowiedź
User
Luc
Właśnie dlatego powtórki mają większą oglądalność. W czwartki oglądamy Discovery a w niedzielę TVN Turbo bo oba programy bardzo ciekawe i dobrze zrobione!
11 8
odpowiedź
User
jakub
nie lubie wątku z ameryki w truckersach wole jednak typowo nasz klimat i nasze ciezarowki
9 9
odpowiedź