Meghan Markle wyprodukuje dwa absurdalne programy dla Netfliksa. O czym będą opowiadać?

Meghan Markle zapowiedziała dwa nowe dokumenty dla Netfliksa, które stworzy za pośrednictwem wytwórni Archewell Productions. Seriale powstaną w ramach stałej umowy podpisanej z platformą. Ich opis sugeruje, że pomysły księżnej Sussex są na wyczerpaniu.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Meghan Markle wyprodukuje dwa absurdalne programy dla Netfliksa. O czym będą opowiadać?
„Harry i Meghan”, Netflix

Chociaż dokładne tytuły i daty premier nie zostały jeszcze ogłoszone, oba projekty znajdują się już we wczesnej fazie produkcji. Pierwsza seria ma pokazywać, jak Meghan Markle celebruje życie i „małe radości płynące z gotowania, ogrodnictwa, gościnności oraz przyjaźni” - jak informuje opis producenta.

Leah Hariton („Selena + Chef”) pełni funkcję showrunnera, a Michael Steed („My Next Guest Needs No Introduction”, „Anthony Bourdain: Parts Unknown”) jest reżyserem. Serię produkuje Intellectual Property Corporation z Sony Pictures Television, a wśród producentów wykonawczych znajdują się Meghan Markle, Hariton, Chanel Pysnik z Archewell oraz Aaron Saidman i Eli Holzman z IPC.

Druga seria, głównie kręcona podczas Mistrzostw Polo U.S. Open w Wellington na Florydzie, „zapewni widzom bezprecedensowy dostęp do świata zawodowego polo. Program pokaże sport znany głównie ze swojego towarzyskiego charakteru, odsłoni kulisy pasji i determinacji graczy i wszystko, co potrzebne, by konkurować na najwyższym poziomie”.

Miloš Balać („Welcome to Wrexham”) pełni funkcję showrunnera, a także jest producentem wykonawczym wraz z Meghan Markle, księciem Harrym Windsorem, Psynik, Ianem Samplinem oraz Andrew Fried, Sariną Romą i Dane Lillegardem z Boardwalk Pictures.

Studio Archewell wcześniej wyprodukowało trzy dokumenty dla Netfliksa: najbardziej znany jest obraz „Harry i Meghan” (naszą recenzję znajdziecie tutaj), pozostałe to „Heart of Invictus” i „Live to Lead”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu