SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich, „Esquire” z największym spadkiem

W I kwartale 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I kwartale 2016 roku wyniosła 49 523 egz. Względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 8,88 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 18,42 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 29 795 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,39 proc. do 25 131 egz.

Oczko niżej znalazło się „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 20,30 proc. do 20 944 egz.

Na ostatnim miejscu znalazł się dwumiesięcznik „Esquire” (Marquard Media Polska), który wydawany jest od 27 lutego ub.r. Sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 9 241 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 21,69 proc.

Z kolei średni wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w I kwartale br. stopniał o 5,61 proc. do poziomu 26 495 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

95 347

49 523

49 523

98 130

54 350

54 350

-8,88%

Playboy

66 652

29 795

29 795

70 000

36 522

36 522

-18,42%

Logo

57 667

26 882

25 131

62 567

28 835

26 846

-6,39%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

48 986

20 944

20 944

60 000

26 627

26 280

-20,30%

Esquire

29 999

9 241

9 241

70 000

17 201

11 801

-21,69%

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

51 661

26 912

26 495

51 612

30 547

28 071

-5,61%

W marcu 2016 roku liderem wśród pism męskich też był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2015 roku zmniejszyła się o 14,33 proc. do 48 053 egz.

Drugi był „Playboy” (27 497 egz.; spadek o 22,05 proc. - największy w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „Logo” (24 176 egz.; w dół o 8,38 proc.).

Wirtualnemedia.pl

marzec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Men's Health Edycja Polska

95 260

48 053

48 053

98 000

56 094

56 094

-14,33%

Playboy

65 977

27 497

27 497

70 000

35 275

35 275

-22,05%

Logo

59 000

25 621

24 176

58 000

28 354

26 388

-8,38%

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

47 991

21 955

21 955

60 000

25 980

24 980

-12,11%

Esquire

-

-

-

70 000

17 201

11 801

-

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

69 998

31 121

30 919

70 369

35 793

33 495

-7,69%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich, „Esquire” z największym spadkiem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Chłop
MH to nie jest męskie pismo. Powinno być to zestawiane z "Przyślij Przepis".
odpowiedź
User
okj
infantylne pisemka się zwijają...
odpowiedź
User
Dr
Gratulacje wydawcy Esquuire 3 osobowa redakcja - na czele wydmuszka z "nazwiskiem" - dała radę
odpowiedź