SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Menedżer Sistars wybrany

Coca-Cola i MTV pomagają zrobić karierę w showbiznesie.

Marek Całka z Poznania został zwycięzcą programu SoundWave Backstage Pass (czyli "Przepustka za kulisy") i zdobył nagrodę główną, którą jest roczny etat asystenta menedżera zespołu "Sistars". 

SoundWave Backstage Pass to wspólny program Coca-Cola Poland Services oraz MTV Polska skierowany do młodych ludzi, którzy marzą o karierze menedżerskiej w branży muzycznej. Program miał charakter docu-reality show. Dziewięć odcinków relacjonujących zmagania uczestników emitowały stacje MTV i Polsat we wrześniu i październiku br.

Program powstawał w okresie od czerwca do października br. Ośmioro uczestników, wybranych podczas castingu, miało okazję zmierzyć się z realnymi problemami menadżerów gwiazd zespołów muzycznych. Wykonując przydzielone im zadania, m.in. podczas letniej trasy koncertowej Coca-Cola SoundWave Tour, młodzi ludzie musieli udowodnić, że radzą sobie w sytuacjach, z jakimi na co dzień spotykają się menadżerowie.

Program realizowano w miastach, w których odbywały się koncerty Coca-Cola SoundWave Tour, czyli w Poznaniu, Warszawie, Trójmieście i Krakowie. Uczestnicy programu po każdym z koncertów rozmawiali z muzycznymi gwiazdami światowego formatu. Z Ja Rulem, Fabolousem, Eamonem dyskutowali o tym, jak wygląda międzynarodowy rynek muzyczny, jak pracują i jakie cechy powinni posiadać idealni menedżerowie gwiazd.

W półfinale programu uczestnicy pracowali na planie najnowszego teledysku Sistars, a podczas finału wyruszyli w trasę promującą najnowszy album zespołu.

"Naszym celem było stworzenie pewnej życiowej szansy ludziom, którzy niekoniecznie muszą posiadać jakieś konkretny talent np. do śpiewania czy tańca. Szukaliśmy osób o ciekawej osobowości i konstruktywnym podejściu do życia. Dzięki programowi SoundWave Baskstage Pass uczestnicy dostali możliwość zrealizowania ambicji związanych z showbiznesem. Poprzez promowanie takich postaw chcemy pokazać młodym ludziom, że spełnienie ich marzeń jest możliwe, jeśli rzeczywiście podejmą próbę, mocno zaangażują się w to, co robią i nie będą poddawać się przeciwnościom" - powiedziała Monika Grauer, Dyrektor ds. Napojów Gazowanych Coca-Cola Poland Services.

"SoundWave Backstage Pass to nie tylko stworzenie szansy ośmiu uczestnikom programu, ale także inspiracja dla widzów MTV, wśród których program cieszył się popularnością. Mam nadzieję, że dzięki niemu wielu młodych ludzi, którzy marzą o ciekawym zawodzie, uwierzyło, że praca może być pasją, a sukces jest w zasięgu ręki - trzeba tylko uwierzyć w siebie i zacząć działać." - powiedziała Izabella Wiley, Dyrektor Generalny MTV Networks Polska.

"Jestem naprawdę szczęśliwy, że zostałem wybrany przez zespół Sistars. Konkurencja była bardzo silna dlatego wydaje mi się, że  któryś z innych uczestników mógłby teraz być na moim miejscu. Bardzo cieszę się, że wziąłem udział w tym programie. Dzięki temu doświadczeniu dużo się nauczyłem, a przy okazji poznałem fajnych ludzi. Na pewno będziemy utrzymywali dalej kontakt " - powiedział Marek Całka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Menedżer Sistars wybrany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl