SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mercure: moja wielka miejska ucieczka

„Moja Wielka Miejska Ucieczka” – pod taką nazwą ruszyła kampania promocyjna hoteli sieci Mercure. Potrwa do 31 sierpnia br.

Kampania będzie prowadzona głównie w internecie, na portalach ogólnoinformacyjnych (onet.pl, wp.pl, gazeta.pl), a także turystycznych i biznesowych (sieć Bizonmedia). Zaplanowana została również prasa branżowa, m.in. Business Traveller czy Polish Business Report.

Kreację przygotowała agencja imedia PR a media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. 

Dołącz do dyskusji: Mercure: moja wielka miejska ucieczka

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
laik
Dramatyczna reklama, nie trzeba być znawcą tematu by zauważyć, że wykonanie jest kompletną amatorszczyzną. Taka reklama z pewnością nie zachęca do skorzystania z usług hotelu. Jak specjalista do spraw reklamy tudzież marketing manager mógł zaakceptować takiego paszkwila?!?
odpowiedź