SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mery Spolsky i Kuba Karaś w reklamie Durexa przypominają o konieczności zabezpieczenia prezerwatywą

"Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex (Reckitt). Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. Kampanię promują artyści - Mery Spolsky i Kuba Karaś.

fot. Jowita StęszewskaArticle

Badania przeprowadzone przez Ogólnopolską Grupę Badawczą w lutym tego roku dla marki Durex potwierdzają, że młodzi Polacy z dużą beztroską odnoszą się do kwestii zabezpieczenia podczas uprawiania seksu.

37 proc. ankietowanych w wieku 18-30 lat przyznało się do kontaktu seksualnego bez prezerwatywy tylko dlatego, że nie chcieli poruszać krępującego tematu. Z kolei wśród najczęstszych zasłyszanych od innych wymówek pojawiało się przekonanie, że nic złego się nie stanie (38 proc. ankietowanych), w „gumce” nic się nie czuje (35 proc. odpowiedzi), nie trzeba używać prezerwatywy, jeśli jest się zdrowym i nie ma stwierdzonej choroby przenoszonej drogą płciową (18 proc. badanych).   

-  Tym razem zaprosiliśmy do współpracy charyzmatycznych twórców młodego pokolenia, dla których naturalnym środowiskiem jest Tik Tok oraz serwisy streamingowe. To tam spotykają swoich odbiorców, poruszają emocje i prowokują do myślenia. Działamy razem, by wspólnie łamać stereotypy – podkreśla Inga Songin, marketing director Poland & EE, Reckitt.

Durex z akcją "Bez wymówek"

Owocem tej kolaboracji jest utwór zatytułowany „Bez wymówek”, a jego głównym przesłaniem twierdzenie, że niezależnie od wymówek – brak wiedzy, lęk lub niechęć do prezerwatyw nigdy nie mają racjonalnego uzasadnienia.

Pięknie mówisz coś od czapy, oczekujesz tu reakcji małolaty. Ja na raty poczekam na człowieka, który nie ucieka. Mokry wieczór albo do widzenia, bo wymówki to kolejna ściema. Bez wymówek dotknij mnie, bez wymówek całuj też. Chcę miłości romantiko, ale nie na dziko. (fragment utworu „Bez wymówek”, słowa: Mery Spolsky).

Kampania potrwa do 31 sierpnia 2022 r. Za działania PR z zakresu media relations oraz branded contentu odpowiada Big Picture. Koordynacją współpracy z influencerami zajmuje się Tears of Joy. Projekt prowadzony jest w digitalu, a o strategię mediową i zakup powierzchni zadbał dom mediowy OMD. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej jest agencja DDB.

Dołącz do dyskusji: Mery Spolsky i Kuba Karaś w reklamie Durexa przypominają o konieczności zabezpieczenia prezerwatywą

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radzik
Patrzenie na ten duet wystarczy żeby pamiętać o zabezpieczeniu i nie tworzyć więcej takich pokemonow
odpowiedź
User
mar
Patrzenie na ten duet wystarczy żeby pamiętać o zabezpieczeniu i nie tworzyć więcej takich pokemonow


Może wprowadzą też zabezpieczenia przed gIupotą to takie beznadziejne wpisy jak ten powyżej nie będą publikowane.
odpowiedź