SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Metamorfoza portalu Gazeta.pl

Gazeta.pl ponownie zmieniła stronę główną.

Więcej multimedialnych treści, rozdzielczość 1024x768 pikseli, interaktywne zakładki oraz innowacyjne rozwiązanie prezentacji serwisów lokalnych to najważniejsze zmiany na nowej stronie głównej portalu Gazeta.pl. Stronę udostępniono testowo użytkownikom 23 lutego pod adresem http://www.gazeta.pl/0oo,0.html.

Nowa strona główna to przede wszystkim więcej treści multimedialnych i zawartości pochodzącej od użytkowników portalu. Wśród nowych rozwiązań znalazły się także interaktywne zakładki, które pozwalają na umieszczenie polecanych informacji w szerszym kontekście: obok głównej informacji znajdują się treści z wortali oraz specjalna zakładka z treściami tworzonymi przez użytkowników - blogami, wątkami na forum.

        

- Na poszerzenie strony głównej zdecydowaliśmy się z myślą o wygodzie naszych użytkowników. Zaledwie 9 procent z nich korzysta z komputerów z rozdzielczością ekranu 800x600, zdecydowana większość ma ekrany o większej rozdzielczości. Zmiany mają przede wszystkim na celu poprawienie komfortu korzystania z Gazeta.pl, funkcjonalności i użyteczności. Chcieliśmy wyróżnić i jak najlepiej pokazać to co mamy najlepsze i, oczywiście, chcieliśmy mieć najbardziej nowoczesną i po prostu ładną stronę główną. To przecież wizytówka naszego przedsięwzięcia - mówi Tomasz Bienias, zastępca dyrektora Gazeta.pl ds. serwisów społecznościowych, odpowiedzialny za stronę główną portalu

Z myślą o użytkownikach serwisów lokalnych Gazeta.pl wprowadziła dla nich nowe udogodnienia. Dział serwisów lokalnych otrzymał innowacyjny system nawigacji po miastach, który pozwala w łatwy i szybki sposób zapoznać się z wiadomościami z 21 największych miast Polski.

Zmiany w portalu pozwalają również na poszerzenie i uatrakcyjnienie oferty reklamowej i przestrzeni dla partnerów e-commerce. Nowe pola reklamowe w strukturze strony pozwalają na niestandardową lokalizacje form reklamowych, reklamowe linki tekstowe oraz targetowanie geograficzne, dzięki któremu klienci z ofertą lokalną mogą ulokować swoją reklamę na stronie głównej portalu.

- Nowa, udoskonalona strona główna jest ważnym elementem naszej strategii. Dzięki nowoczesnej strukturze, udoskonalonej użyteczności i atrakcyjnemu wyglądowi Gazeta.pl jesteśmy w stanie lepiej zaprezentować bogactwo naszych treści, ale także zaoferować nową jakość naszym reklamodawcom. Kolejna w ostatnich miesiącach zmiana pierwszej strony to dowód konsekwencji z jaką realizujemy nasze plany rozwojowe - dodaje Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.

Dołącz do dyskusji: Metamorfoza portalu Gazeta.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl