SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Metamorfoza wortalu Wirtualnemedia.pl

W Nowy Rok największy polski internetowy wortal o mediach, reklamie, internecie i telekomunikacji wchodzi całkowicie odmieniony. Oto najważniejsze zmiany. Jak je Państwo oceniają?

Po ponad dwóch latach od poprzednich zmian graficznych, od 17 stycznia 2005 roku została wprowadzona nowa oprawa graficzna oraz nowe logo portalu Wirtualnemedia.pl. Nie jest to jednak jedynie odświeżenie wizerunku, lecz przeobrażenie, które ma przyczynić się do umocnienia pozycji wortalu jako numeru jeden wśród dostawców informacji ze świata mediów na polskim rynku internetowym. Wprowadzone zmiany mają także, w okresie długofalowym, doprowadzić do zwiększenia liczby czytelników serwisu.

Najważniejsze zmiany to: 
- stworzenie ośmiu działów tematycznych, w których pokazywać się będą tylko informacje do nich przynależne. Każdym dział ma osobny schemat graficzny, dzięki czemu można je traktować nawet jako oddzielne podserwisy. Do działów można dostać się od razu ze strony głównej serwis lub wpisując w przeglądarce adres: telewizja.wirtualnemedia.pl, radio.wirtualnemedia.pl, prasa.wirtualnemedia.pl, reklama.wirtualnemedia.pl, internet.wirtualnemedia.pl, pr.wirtualnemedia.pl (Public Relations); telekomunikacja.wirtualnemedia.pl czy bm.wirtualnemedia.pl (Badania marketingowe). Aby powrócić na stronę główną Wirtualnemedia.pl, wystarczy kliknąć w nasze logo, znajdujące się w lewym górnym rogu serwisu.

-powstanie kwestionariusza, który wypełniać będą zaproszeni przedstawiciele mediów, reklamy i telekomunikacji. Już teraz na ankietę odpowiedzieli m.in.: Bogusław Chrabota, Redaktor Naczelny TV Polsat czy Leszek Kozioł, prezes zarządu Radia ESKA

- uruchomienie nowego forum dyskusyjnego, który już teraz notuje ponad 100 wypowiedzi dziennie - wirtualnemedia.pl/forum

" powołanie działu "Praca", w którym można dodać najnowsze ogłoszenia rekrutacyjne - wirtualnemedia.pl/document.php?id=87790

Oprócz szaty graficznej zmienione zostało  oprogramowanie, na którym funkcjonuje serwis. Nowe rozwiązania technologiczne mają umożliwić wprowadzenie niebawem w serwisie Wirtualnemedia.pl nowych usług, o których serwis poinformuje niebawem.

- Pracę nad nowym wyglądam wortalu Wirtualnemedia.pl trwały od kilku miesięcy. Naszym głównym celem było uproszczenie nawigacji i przyśpieszenie działania serwisu. Już niebawem udostępni naszym czytelnikom szereg nowych usług, co powinno przyczynić się do dalszego wzrostu oglądalności - powiedział Marcin Szumichora, redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl.

Przypomnijmy, że wortal Wirtualnemedia.pl znalazł się na pierwszym miejscu wśród polskich serwisów internetowych poświęconych tematyce mediów, reklamy, internetu i telekomunikacji - wynika z najnowszych wyników standardu badania polskiego internetu Megapanel PBI / Gemius, opublikowanych 11 stycznia 2005 r.

Jak wynika z danych za październik 2004, serwis Wirtualnemedia.pl odwiedziło 101 027 użytkowników (real users), a liczba odsłon wyniosła 1 234 758. Jest to najlepszy wynik w ponad trzyletniej historii istnienia wortalu Wirtualnemedia.pl.

Wraz z coraz lepszymi wynikami oglądalności rośnie liczba osób czytających codzienny newsletter portalu Wirtualnemedia.pl. Na początku stycznia został przekroczony próg 21 tysięcy czytelników, którzy codziennie do godziny 7 rano otrzymują przegląd wszystkich newsów przygotowanych przez zespół Wirtualnemedia.pl. 

A jak Państwo oceniają wprowadzone zmiany? (dyskusja na dole strony).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Metamorfoza wortalu Wirtualnemedia.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl