SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Metro' z nową strukturą działu sprzedaży

Agora zmieniła strukturę działu sprzedaży dziennika "Metro". Od początku czerwca br. na jego czele stoi dwóch szefów: Ewa Budzińska, jako dyrektor ds. klientów kluczowych i Joanna Garbaczewska, jako dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej.

'Metro' z nową strukturą działu sprzedaży

Ewa Budzińska pracowała dotychczas co prawda jako dyrektor ds. klientów kluczowych, ale teraz odpowiada również za dział projektów specjalnych "Metra" oraz rozwój usługi mTarget w pionie prasy bezpłatnej, którymi kieruje Magdalena Bulak.

Natomiast Joanna Garbaczewska na nowoutworzonym stanowisku dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej nadzoruje sprzedaż w oddziałach regionalnych. Dotychczas Garbaczewska pracowała jako p.o. kierownik sprzedaży regionalnej, zaś za sprzedaż w Warszawie odpowiadał Dariusz Fabisiak. Teraz opieka nad poszczególnymi regionami została podzielona między dwóch kierowników: właśnie Fabisiaka i Urszulę Cabańską.

Jak informuje Agora, zmiana struktury działu sprzedaży "Metra" służy jego wzmocnieniu i dalszemu efektywnemu rozwojowi sprzedaży reklam w tym tytule.

  • Więcej informacji:
  • Metro
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Metro' z nową strukturą działu sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl