SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Metropol" dla studentów

Student na miarę XXI wieku w magazynie Metropol Xpress

Dzisiaj przed 155 wyższymi uczelniami oraz akademikami w 5 miastach: w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście oraz w warszawskim metrze - 180 kolporterów dziennika Metropol  będzie rozdawało specjalne magazynowe wydanie dla studentów - Metropol Xpress. Głównym sponsorem wydania jest Simplus Team. Dystrybucja 100 tys. egzemplarzy magazynu będzie przeprowadzona w godzinach porannych, niezależnie od dystrybucji dziennika Metropol.

Wydanie będzie poświęcone studentowi na miarę XXI wieku, a w szczególności: stypendiom zagranicznym, nowej modzie prosto z Wielkiej Brytanii oraz USA na flirtowanie w pubach, pociągach i akademikach przy wykorzystaniu urządzeń wyposażonych w moduł Bluetooth - tzw. toothing, studiom przez internet, gadżetom nowoczesnego studenta, używkom stosowanym przy nauce i nowoczesnej antykoncepcji.

Wraz z  magazynem Metropol Xpress będzie rozdawana broszura poświęcona Simplus Team. Jest to już drugie wydanie Metropol Xpress. Pierwsze, w maju br., któremu patronowała marka Winiary, było poświęcone perspektywom, jakie otworzyły się przed studentami dzięki wejściu Polski do Unii Europejskiej. Wraz z magazynem były rozdawane zupki Winiary - 5 MINUT Chrrrupa.

Od 5 października br. Metropol jest wydawany codziennie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście. Już od 2 listopada br. Metropol będzie dystrybuowany codziennie we wszystkich największych miastach w kraju - liczących ponad 300 tys. mieszkańców. Dzięki planowanemu nakładowi - średnio 252 tysiące egzemplarzy, rozdawanemu bezpłatnie, bez zwrotów - Metropol osiągnie trzecią pozycję wśród ogólnopolskich  dzienników w Polsce oraz stanie się pierwszym, ukazującym się każdego dnia, dziennikiem rozdawanym bezpłatnie.

Metro (w Polsce Metropol) jest największą gazetą na świecie. Grupa Metro International wydaje dziennik Metro w 55 wielkich aglomeracjach miejskich w 16 krajach na całym świecie. Metro dociera do 14,5 miliona czytelników każdego dnia i 30 milionów tygodniowo.
Wydania dziennika Metro obejmują swym zasięgiem obszar zamieszkany przez ponad 100 milionów osób w regionach, gdzie gazeta jest dystrybuowana: w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Metro International SA jest notowana na giełdzie w Sztokholmie.

Według ZKDP, w pierwszym półroczu 2004 r. sprzedaż egzemplarzowa dzienników wyniosła: "Fakt" - 547 624 egz.), "Gazeta Wyborcza" - 384 470 egz., "Super Express" - 234 261 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Metropol" dla studentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl