SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mets z budżetem mediowym Remingtona

Agencja mediowa Mets, należąca do GroupM (WPP) wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Remington, producenta sprzętu i przyrządów do pielęgnacji włosów oraz ciała. Poprzednio planowaniem i zakupem mediów do kampanii tej marki zajmował się dom mediowy Value Media (Group One).

Mets rozpoczyna współpracę z Remington, producentem sprzętu i przyrządów do pielęgnacji włosów oraz ciała. Współpraca jest wynikiem wygranego przez Mets przetargu na obsługę mediową kampanii reklamowych marki.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu.

Wygrana Mets była zasługą zaproponowanej przez agencję strategii działań, atrakcyjnej oferty kosztów oraz przedstawionego klientowi zespołu. Pierwsze efekty wspólnych działań pojawią się w mediach jesienią br. Mets będzie realizował zarówno kampanie w tradycyjnych kanałach, jak i działania niestandardowe dla marketera.

Mets odpowiada za działania z obszaru ATL oraz performance.

Ostatnio media do kampanii Remingtona planował i kupował dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: Mets z budżetem mediowym Remingtona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl