SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mężczyzna w kuchni w nowym spocie "Lubella i 1000 pomysłów" (wideo)

Grupa Maspex Wadowice kontynuuje kampanię marki Lubella prowadzoną pod hasłem "Lubella i 1000 pomysłów", w której wykorzystuje poklatkową animację. W nowym spocie zachęca do przygotowania dania z Muszelkami morskimi.

Article

"Lubella i mężczyzna w kuchni" to druga tegoroczna reklama z cyklu komunikacji "Lubella i 1000 pomysłów", który potrwa przez cały rok. Spot prezentuje przepis na Muszelki morskie z wędzonym łososiem, a także pokazuje jak świetnie w roli kucharza odnajduje się mężczyzna.

Spot został zrealizowany w formie animacji poklatkowej, charakterystycznej dla całej kampanii. Formuła jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która wywołała spór pomiędzy agencją GPD, która odpowiada za kreację tych reklam a agencją Schulz Brand Friendly. Według tej ostatniej Maspex skopiował pomysł stworzony przez Schulz dla firmy Madej Wróbel.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mężczyzna w kuchni w nowym spocie "Lubella i 1000 pomysłów" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl