Mężczyźni reklamują damską bieliznę w internecie. Jako modele

Kobiety w Chinach nie mogą być modelkami bielizny w transmitowanych na żywo reklamach w internecie. Niektóre firmy postanowiły kreatywnie rozwiązać ten problem: damskie stroje prezentują... męscy modele.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Mężczyźni reklamują damską bieliznę w internecie. Jako modele
(screen: Twitter/xiaojingcanxue)

Jak zaznaczył jeden z użytkowników Twittera, kobiety w Chinach nie mogą w transmitowanej na żywo reklamie w sieci pokazywać się w samej bieliźnie. Konto pokazujące takie treści mogłoby być natychmiastowo zamknięte i permanentnie zablokowane za „rozpowszechnianie nieprzyzwoitych treści”.

Jeden z komentujących zauważa, że transmisje z damskimi modelkami są blokowane co dwie minuty. Ale znaleziono na to sposób: damską bielizną prezentują... mężczyźni.

Jednak według „Insidera”, takie obchodzenie przepisów nie jest w Chinach niczym nowym. Jednym z najpopularniejszych modeli reklamujących szminki jest Austin Li Jiaqi, nazywany nawet „szminkowym królem”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-platformach-e-commerce-kupujemy-ubrania-buty-kosmetyki,7169690176153217a ##

W cytowanym przez „Insidera” wywiadzie z Jiupai News właściciel jednej z firm prowadzących transmisje na żywo powiedział, że nie miał wyboru. „Nasze koleżanki nie mogą reklamować produktów, więc modelami zostali nasi koledzy” - zaznaczył.

- Live streaming i live shopping, czyli kupowanie na żywo podczas prezentacji produktów, nigdzie na świecie nie jest tak popularny jak w Chinach. Wielokrotnie próbowano, żeby przyjęło się to w Polsce, ale ze średnim skutkiem – mówił niedawno w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojtek Kardyś, konsultant biznesowy, specjalista od komunikacji internetowej i digital marketingu

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/chinskie-streamerki-nadaja-spod-mostu-zeby-dotrzec-do-bogatszych-uzytkownikow,7169704290162817a ##

Wedle danych Statista, rynek pokazów zakupowych na żywo w sieci w Chinach wart jest nawet 700 mld dol. Branża ta może odpowiadać nawet za 10 proc. całkowitych przychodów e-commerce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady