SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MF Bridge dla polskiego oddziału Super-Pharm

MF Bridge Agency podpisała umowę o współpracy PR z polskim oddziałem Super-Pharm, właścicielem aptek Super-Pharm na terenie całego kraju.

Agencja odpowiada za przygotowanie i prowadzenie działań z zakresu media relations. Współpracę przewidzano do końca tego roku.

Pierwszym zadaniem w ramach działań dla Super-Pharm jest przygotowanie list mediów, materiałów prasowych oraz scenariusza i listy gości na otwarcie w październiku kolejnej w Polsce i pierwszej w Toruniu Apteki Super-Pharm.

MF Bridge Agency obsługuje również Cosmopolitan Cosmetics Polska oraz firmę odzieżową Hexeline, dla której zorganizowała 14 września premierowy pokaz kolekcji jesień-zima 2005/06.

źródło: Piar.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MF Bridge dla polskiego oddziału Super-Pharm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl