SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michael Barrett: z AdMeld do Yahoo!

Yahoo! powierzyło funkcję Chief Revenue Officera Michaelowi Barrettowi, wcześniej pracującemu w Google. Głównym jego zadaniem  ma być zwiększenie wpływów z reklamy.

Serwis AllThingsD ocenia ten ruch jako kolejny sygnał pokazujący, że Yahoo! zmienia swoją strategię reklamową. Zdaniem amerykańskiego serwisu, internetowy gigant zamierza zrezygnować z własnej technologii i oprzeć się na rozwiązaniach dostarczanych przez firmy zewnętrzne - między innymi Google.

Michael Barrett od 2008 roku był prezesem AdMeld. Krótko zajmował kierownicze stanowisko w  Google, gdy w zeszłym roku gigant z Mountain View wykupił jego firmę. Wcześniej pracował także w Fox Interactive Media, AOL oraz właśnie w Yahoo!. Jest powszechnie uważany za jednego z najlepszych specjalistów w kwestiach internetowej reklamy na świecie.

Dołącz do dyskusji: Michael Barrett: z AdMeld do Yahoo!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl