Michael Page nowym klientem agencji K+PR

K+PR rozpoczyna współpracę z firmą rekrutacyjną Michael Page. Agencja jest odpowiedzialna za realizację usług doradztwa komunikacyjnego, działań w zakresie media relations i social media, mających na celu wzmacnianie pozycji firmy na polskim rynku.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Michael Page nowym klientem agencji K+PR
fot. materiały prasowe

– Dla nas komunikacja to nie tylko budowanie wizerunku, ale także narzędzie wspierające realizację celów biznesowych. Szukaliśmy więc partnera, który rozumie nasze cele i potrafi przełożyć je na konkretne działania PR. Jestem przekonana, że wspólnie z agencją K+PR oraz ekspertami Michael Page stworzymy komunikację, która będzie spójna, skuteczna i merytoryczna – mówi Paulina Snopkiewicz, head of marketing w Michael Page.

Zgodnie z umową, Michael Page nad przełożeniem ich wartości na spójną i merytoryczną komunikację, wspierającą cele biznesowe firmy.

– Michael Page to marka, która od lat kształtuje trendy na rynku pracy. Łączy ludzi z możliwościami nie tylko jako doradca, ale i zaufany partner dla kandydatów i największych podmiotów w kluczowych sektorach. Współpraca z liderem to dla nas odpowiedzialność i zadanie, aby historia firmy wybrzmiała w Polsce jeszcze pełniej, ale z wyczuciem zmieniających się potrzeb rynku – komentuje Piotr Jamrogiewicz, dyrektor ds. rozwoju, K+PR.

Za realizację działań i doradztwo dla Michael Page odpowiadają Marta Kąsiel i Damian Łuba z zespołu komunikacji korporacyjnej oraz Aneta Filipiak i Karolina Szczech z zespołu social media agencji. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni