Michael Scheiner dyrektorem ds. globalnego marketingu w Tommy Hilfiger

Michael Scheiner obejmie 28 października br. stanowisko dyrektora ds. globalnego marketingu w marki odzieżowej Tommy Hilfiger. Ostatnio pracował w firmie Hollister.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Ponieważ jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie, nasze zespoły marketingowe z całego świata odgrywają ogromną rolę w procesie inspirowania, ekscytowania i angażowania naszych klientów - powiedział Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe.

Michael Scheiner ma wprowadzić markę Tommy Hilfiger w nową epokę innowacyjnych strategii marketingowych. Nacisk ma być położony na platformy cyfrowe i marketing oparty na doświadczeniach. Marce zależy ma dotarciu do nowej generacji konsumentów.

Scheiner będzie pracować w głównej siedzibie Tommy Hilfiger w Amsterdamie, w Holandii.

Michael Scheiner posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w pracy na rzecz globalnych marek. Do Tommy Hilfiger przechodzi z firmy Hollister Co., w której był starszym wiceprezesem ds. globalnego marketingu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber