Michał Chabas i Adam Zaręba w PMPG Polskie Media

Z początkiem października w PMPG Polskie Media, wydawcy „Wprost” i „Do Rzeczy”, Michał Chabas objął stanowisko dyrektora zarządzającego ds. rozwoju produktów, a Adam Zaręba - managera ds. sprzedaży programatycznej i siatki reklamowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Michał Chabas i Adam Zaręba w PMPG Polskie Media
Michał Chabas

Do głównych zadań Michała Chabasa należeć będą: strategiczny rozwój Grupy PMPG, analiza nisz i szans rynkowych, współpraca z partnerami biznesowymi dostarczającymi know-how w zakresie technologii i kontentu oraz współpraca z dyrektorami rozwoju produktu w zakresie zoperacjonalizowania strategii Grupy na poziomie poszczególnych serwisów i tytułów wydawniczych.

Dyrektor zarządzający ds. rozwoju produktów to nowe stanowisko w PMPG Polskie Media. Michał Chabas będzie raportował do prezes firmy Katarzyny Gintrowskiej.

Ostatnio Michał Chabas ostatnio był związany z Wirtualną Polską, zarządzał i odpowiadał produktowo za stronę główną WP oraz obszary sportu, o2.pl , informacji i serwisów lokalnych. Wcześniej pracował w Cisco, był odpowiedzialny za sprzedaż technologii w Polsce.

- Z podziwem śledziłem jak w ostatnich latach PMPG z sukcesem budowała zasięgi produktów wydawniczych online, a w przypadku tygodnika „Wprost” realizowała jego całkowitą cyfryzację. Ta transformacja nie dobiegła jeszcze końca. Zależy mi na kontynuowaniu obranej ścieżki odważnych decyzji - komentuje Michał Chabas.

- W ostatnich latach na rynku wydawniczym online doszło do rozwoju wielu procesów, które wdrożone będą stanowiły dla całej PMPG ogromną szansę na dalszy wzrost zasięgów, lojalizację użytkowników i przyrost liczby subskrybentów - dodaje.

Adam Zaręba: z Yieldbirda do PMPG

Z kolei Adam Zaręba jako managera ds. sprzedaży programatycznej i siatki reklamowej będzie odpowiadał w PMPG Polskie Media za rozwój i efektywne zarządzanie siatką reklamową.

Poprzednio przez 5,5 roku pracował w firmie Yieldbird należącej do Agory. Zarządzał zespołem analityków odpowiedzialnych za maksymalizację przychodów największych wydawców

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, wydawca m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotowała spadek przychodów o 24 proc. do 13,03 mln zł oraz wzrost zysku netto z 638 tys. zł do 4,52 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec serialu "Przyjaciółki" w Polsacie. Produkcja znika po 26 sezonach

Koniec serialu "Przyjaciółki" w Polsacie. Produkcja znika po 26 sezonach

UE chce chronić media publiczne przed dezinformacją. Orban przeciwko

UE chce chronić media publiczne przed dezinformacją. Orban przeciwko

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich