Z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych odchodzi prezes

Michał Fedorowicz opuszcza stanowisko prezesa zarządu i wycofuje się z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, agencji prowadzącej analitykę sieci i usługi komunikacyjne. Był z nią związany od ponad dwóch lat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych odchodzi prezes

Michał Fedorowicz 10 czerwca przestaje pełnić funkcję prezesa zarządu IBIMS oraz całkowicie wycofuje się z udziałów w spółce

„Michał Fedorowicz pełnił funkcję Prezesa IBIMS od kilku lat, znacząco przyczyniając się do rozwoju instytutu i umacniając jego pozycję na rynku badań internetowych i mediów społecznościowych. Jego zaangażowanie i wizja strategiczna pozwoliły IBIMS stać się jednym z wiodących ośrodków badawczych w Europie, specjalizujących się w analizie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media oraz w analizie sentymentu i emocji w zakresie społecznych oczekiwań” – podano w komunikacie prasowym.

Nazwisko osoby, która obejmie obowiązki prezesa zarządu IBIMS, zostanie podjęta w najbliższych dniach – ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Fedorowicz zamierza zająć się nową działalnością analityczną. - Data House, który będzie agregował, przetwarzał i analizował dane z sieci, social mediów, sondaży i badań fokusowych. Data House, który szuka wiedzy o mikroalgorytmach, taktykach i strategiach stymulujących użytkowników, firmy, marki, wyborców i klientów. Data House, który dzięki nowym narzędziom analitycznym odpowiadałby wyzwaniom, jak radzić sobie z problemami przyszłości - podaje na swoim profilu w social mediach.

 

Michał Fedorowicz zakładał Apostołów Opinii

Michał Fedorowicz to jeden z założycieli agencji Apostołowie Opinii, zajmującej się ochroną wizerunku klientów i szkoleniami w zakresie zarządzania internetowymi informacjami. Odszedł z niej w 2022 roku wtedy też przeszedł do IBIMS. Jest ekspertem z zakresu kontroli wizerunku marki w internecie oraz komunikacji kryzysowej. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy zarówno dla podmiotów komercyjnych, partii politycznych i samorządów.

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, zajmuje się dostarczaniem analiz i usług komunikacyjnych dla szerokiego wachlarza branż, w tym sektora rolno-spożywczego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"