SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Głowala szefem innowacji w DDB Warszawa

Michał Głowala objął stanowisko head of innovation w agencji reklamowej DDB Warszawa.

fot. DDB WarszawaArticle

Stanowisko szefa innowacji to nowa funkcja w strukturze agencji, utworzona w celu "wzmocnienia dynamicznego rozwoju DDB Warszawa poprzez innowacyjne rozwiązania dla klientów agencji". 

- Jeszcze nigdy w historii ludzkości innowacje, tak szybko nie przestawały być nowe jak dziś. W komunikacji marketingowej innowacje są paliwem zauważalności i efektywności, dlatego codziennie musimy się starać bardziej, stąd nowa rola Michała - mówi Szymon Gutkowski,managing director i partner DDB Warszawa. 

Głowala jest związany z DDB od 2017 roku. Pracując na stanowisku digital art director współtworzył komunikację dla wszystkich klientów DDB Warszawa od strony szeroko rozumianej technologii.

Wcześniej związany był min. z Happy Endians Digital Production. W nowej roli będzie odpowiedzialny min. realizację strategii innowacji dla DDB we współpracy z szefami innych działów.

Wśród klientów DDB Warszawa są m.in. McDonald’s, VW, Porsche, Durex, Spotify, eobuwie.pl.

 

Dołącz do dyskusji: Michał Głowala szefem innowacji w DDB Warszawa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Głoooowala innowatorze, gratki!
odpowiedź
User
bzbk
ach te agencje reklamowe, cały czas próbują tworzyć innowacje, a potem kończy się na tworzeniu nowych stanowisk
odpowiedź