SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + Jung v Matt, odchodzi Dawid Kaźmierczak

Michał Kaliściak i Sylwia Rytel dołączyły do zespoły agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Z firmy po 1,5 roku pracy odchodzi Dawid Każmierczak , by rozwijać własny projekt.

Article

Podlegający Agnieszce Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt Michał Kaliściak i Sylwia Rytel mają za zadanie rozwijanie przełomowych i wyróżniających się doświadczeń konsumentów z marką w social mediach dla klientów agencji, którymi są m.in. BNP Paribas, Ben & Jerry's, Betclic, Burger King, Glo, Google, Husqvarna, Red Bull MOBILE, Zalando, YES.

- Obecnie wszystkie główne działania marek są w praktyce 'social first'- mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt. - Od znalezienia odbiorców po taktyki zaangażowania i komunikację społeczną, do których zespół 180 od zawsze przykłada szczególną wagę. Z badania We Are Social i Hootsuite wiemy, że tylko w 2020 r. 490 milionów osób skorzystało z mediów społecznościowych, a na całym świecie jest sumie 4,2 miliarda użytkowników. Prawie połowa decyduje się na korzystanie z sieci społecznościowych szukając informacji o marce. Od agencji wymaga to kompleksowej strategii, tworzenia dynamicznych, wyróżniających się treści oraz doświadczeń, które łączą konsumentów i marki. Na to stawiamy - podkreśla.

Michał Kaliściak jako head of content & moderation, pracujący w 180heartbeats + Jung v Matt od 5 lat i związany z nią od początku swojej kariery zawodowej, wnosi ze sobą doświadczenie tworzenia unikalnych treści, m.in. dla Burger King, Red Bull MOBILE, Clouds Fest by Glo, Ben & Jerry's, Husqvarna. Kampanie, w których odpowiadał za social media zostały nagrodzone m.in. Cannes Lions, Effie, KTR i Mixx Awards. Razem z Raquel Loreną Colmenares, social media manager  będą rozwijać pomysły innowacyjnych i angażujących doświadczeń konsumentów w social media dla klientów agencji. Wspiera ich Natalia Gotowska, junior community manager i nowa osoba w agencji (wcześniej pracowała w PGE Narodowy, obsługując medialnie wydarzenia komercyjne z wielotysięczną publicznością).

Sylwia Rytel jako social media supervisor, która właśnie dołączyła do 180heartbeats + Jung v Matt, wnosi 8-letnie doświadczenie pracy w koordynacji projektów digital. Pracowała w Isobar, Grey, a ostatnio po stronie klienta w Huawei, gdzie koordynowała komunikację w social mediach marki. Wcześniej pracowała także dla Tymbark (srebrne EFFIE Effie w kategorii Launch/Relaunch za kampanię dla Tymbarka Wygodne Owoce to Mus!) oraz Mattel.

W 180heartbeats + Jung v Matt będzie zarządzała projektami social media oraz współpracą z influencerami. Jej zespół tworzą także Adrianna Kosmala, community manager, pracująca od 1,5 roku w agencji oraz Paula Kamińska, junior social media project manager (w reklamie od 3 lat; wcześniej w They.pl i Aliganzie; obsługiwała New Balance, CCC, Lirene, The Body Shop, Swarovski, Velux, Philips).  

Odchodzi Dawid Każmierczak

Natomiast Dawid Każmierczak, social media & PR director, z końcem listopada kończy współpracę z agencją i chce się zaangażować w swój autorski projekt. - Dawid wniósł unikalne doświadczenie, pasję i mnóstwo wspaniałej energii - mówi Magdalena Kozanowska, managing director & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Miał istotny wkład w rozpoczęcie współpracy z BNP Paribas, GLO, Red Bull Mobile, wzmocnił ofertę influencerów. Razem zrealizowaliśmy ważne społecznie kampanie dla Zalando, gdzie osiągnęliśmy ponadprzeciętne wyniki i wzrost popularności marki w mediach społecznościowych. Podobnie w przypadku projektów dla Teatru 21, Burger King czy Google. Nadal mocno chcemy inwestować i rozwijać takie myślenie w 180heartbeats + JUNG v MATT. A Dawidowi mocno kibicujemy i życzymy wiele sukcesów w nowym projekcie - dodaje.

Z kolei PR, jak przed zatrudnieniem Kaźmierczaka, będzie funkcjonował jako samodzielny zespół wspierający wszystkie kompetencje agencji. Tworzą go Magdalena Łukasiuk, head of PR i Joanna Bauer, junior PR specialist. 

Dołącz do dyskusji: Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + Jung v Matt, odchodzi Dawid Kaźmierczak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl