Michał Kazimierczak dyrektorem zarządzającym Saatchi & Saatchi

Michał Kazimierczak awansował w Saatchi & Saatchi Communications na stanowisko dyrektora zarządzającego. W agencji pracuje od dwóch lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Kazimierczak do tej pory pełnił w Saatchi & Saatchi Communications funkcję dyrektora działu obsługi klienta, odpowiadając za obsługę klientów i strategiczne wsparcie kluczowych projektów. Obejmując teraz w agencji stanowisko dyrektora zarządzającego, zachowuje kompetencje związane z zarządzaniem działem obsługi klienta.

- Awans  Michała jest z jednej strony efektem jego zaangażowania i skuteczności w kształtowaniu  relacji z klientami, a z drugiej wynika z planów naszej grupy, które wymagają silnego zarządzania na poziomie poszczególnych spółek - uzasadnia Igor Kaleński, prezes Saatchi & Saatchi w Polsce. - Chcę widzieć w Michale swojego partnera w Saatchi & Saatchi Communications, a jednocześnie partnera dla dyrektorów pozostałych jednostek biznesowych grupy - dodaje.

Przypomnijmy, że w marcu br. z Saatchi & Saatchi odszedł Tomasz Bartnik, który pełnił funkcję partnera zarządzającego Saatchi Saatchi Think Tank, a wcześniej - chief strategic officera i wiceprezesa całej grupy (więcej na ten temat).

Michał Kazimierczak jest związany z Saatchi & Saatchi od 2009 roku. Przedtem przez cztery lata pełnił funkcję deputy managing directora w agencji Brain, a wcześniej pracował m.in. w DDB i McCann-Erickson. Z branżą reklamową jest związany od ponad 12 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji