Michał Kołodziejczyk zostaje w Grupie Gremi. Będzie odpowiadać za internet

Michał Kołodziejczyk, dotąd dziennikarz sportowy “Rzeczpospolitej”, objął nowo utworzone stanowisko redaktora ds. nowych mediów w Gremi Business Communications.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W grudniu informowaliśmy, że Kołodziejczyk od stycznia 2014 roku przejdzie do “Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska), gdzie miał zostać szefem działu wideo (więcej na ten temat). Jednak ostatecznie dziennikarz zdecydował się na pozostanie w Gremi Business Communications i objęcie stanowiska redaktora ds. nowych mediów.

Kołodziejczyk będzie teraz odpowiadał za rozwój serwisów internetowych spółki, wdrażanie nowych projektów multimedialnych oraz rozwój działów wideo wszystkich tytułów wydawnictwa. Ma też koordynować wydania internetowe z gazetowymi. Nadal będzie także komentował wydarzenia sportowe w “Rzeczpospolitej”.

Michał Kołodziejczyk pracuje w “Rz” od 2007 roku, a wcześniej związany był z “Przeglądem Sportowym” i tygodnikiem “Piłka nożna”. Publikował także w “Polityce”, “Sukcesie” czy “Przekroju”. Od 2012 roku prowadził program piłkarski „Dogrywka” pokazywany na Eurosport.onet.pl. Kołodziejczyk pojawiał się też w roli eksperta w wielu programach telewizyjnych i radiowych.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Rzeczpospolitej” w listopadzie ub.r. wyniosła 62 785 egz. (więcej na ten temat). Z kolei serwisy internetowe Grupy Gremi w październiku ub.r. zanotowały 1,52 mln realnych użytkowników i 22,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta