SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Krejza dyrektorem marketingu w Grey Group Poland

Michał Krejza, do niedawna growth director i szef zespołu obsługi marki Coca-Cola w agencji McCann Worldgroup, został dyrektorem marketingu w agencji Grey Group Poland - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Krejza Article

Michał Krejza w McCann Worldgroup pracował do maja br. Pełnił tam funkcję growth directora i kierował zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki Coca-Cola (należącej do Coca-Cola Poland Services). Do agencji tej dołączył w 2013 roku po rozstaniu się z Havas Worldwide Digital Warsaw.

W Havas Worldwide, na niedługo przed odejściem zajmował się przygotowaniem startu nowej agencji w ramach grupy – agencji H. Wcześniej zarządzał agencją Havas Digital.

Pracę w branży reklamowej rozpoczął w 1996 roku w Lowe GGK. Po dwóch latach przeszedł do Saatchi&Saatchi na stanowisko account directora. Pracował tam dziewięć lat, potem przez trzy lata był managing directorem w Team One Poland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michał Krejza dyrektorem marketingu w Grey Group Poland

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Keczorm
Frapujące
8 8
odpowiedź
User
Zdziwiony
Jaką rolę pełni Dyrektor Marketingu w Agencji? Czy jego asystenka będzie Brand Managerem? Nic już nie rozumiem....
12 8
odpowiedź