Michał Rogowski chief growth officerem w Ipsos Polska

Od początku września Michał Rogowski objął nowe stanowisko w strukturach firmy. Jako chief growth officer będzie rozwijać współpracę z kluczowymi klientami oraz pozyskiwać nowych. Ostatnio pracował w firmie badawczej IQS.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Rogowski chief growth officerem w Ipsos Polska
Michał Rogowski / fot. mat.pras.

W Ipsos Polska Michał Rogowski będzie rozwijał współpracę z kluczowymi klientami, w szczególności wykorzystując swoje wcześniejsze doświadczenia z obszaru retail, pozwalające na rozpoznawanie specyficznych potrzeb konsumentów i shopperów. W swojej pracy będzie współpracował z wyspecjalizowanymi zespołami badawczymi, włączając się bezpośrednio w strategiczne projekty.

- Trudno mi sobie wyobrazić lepszą od Michała osobę na to stanowisko. Jego transfer to ciąg dalszy konsekwentnego rozszerzenia naszych struktur client organisation. Ipsos jest jedną z nielicznych na polskim rynku agencją full-service, oferującą klientom pełne spektrum badań we wszystkich metodologiach i z wykorzystaniem najbardziej innowacyjnych technologii. Tym bardziej na znaczeniu zyskują ludzie – nasi klienci potrzebują nie tylko najlepszych ekspertów i ekspertek opiekujących się poszczególnymi projektami, ale też całościowego wsparcia doradczego. Najpierw przy wyborze podejścia badawczego, a potem przy podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych - mówi Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos Polska.

Michał Rogowski jest związany z branżą badawczą od ponad 20 lat, w ostatnim czasie jako chief commercial officer i członek zarządu IQS. We wcześniejszych latach pełnił szereg funkcji zarządczych i strategicznych w firmach takich, jak CASE, TNS czy Kantar. Od lat zajmuje się badaniami ilościowymi we wszystkich branżach i kategoriach.

Z wykształcenia psycholog ekonomiczny (UW), posiada także tytuł Executive MBA na College of Business University of Illinois.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów