Michał Siejak odchodzi z Harder&Harder i tworzy agencję 6ix

Michał Siejak - współzałożyciel i były dyr. zarządzający Harder&Harder odszedł z agencji oraz sprzedaje pakiet 50% udziałów w spółce. Jednocześnie Siejak otwiera nową agencję WoMM – 6ix w strukturach grupy NuOrder Group.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Siejak już od sześciu miesięcy, gdy zdecydował się odejść z funkcji dyr. zarządzającego Harder&Harder zwiększa swoje zaangażowanie w NuOrder Group, w której jest również współudziałowcem. Jako managing partner grupy doprowadził do fuzji z agencją E_misja Interactive 360, która dotychczas stanowiła zaplecze produkcyjne Harder&Harder.

grafika

– Decyzja o odejściu z Harder&Harder i powołaniu nowej agencji WoMM u boku dynamicznie rozwijającej się grupy marketingu zintegrowanego to kolejny ruch wzmacniający NuOrder Group. Wierzę, że takie umiejscowienie nowo powstałej agencji 6ix pozwoli jeszcze skuteczniej kompleksowo obsługiwać złożone działania marketingu zintegrowanego oparte o kompetencje WoMM – mówi Michał Siejak obejmujący stanowisko dyr. zarządzającego nowej agencji w grupie NuOrder.

6ix jest nową marką NuOrder Group świadczącą usługi niestandardowe z zakresu Word-of-Mouth-Marketingu oraz amplifyingu. W portfolio usług agencji znajdują się zarówno działania w kanałach online jak i offline. Agencja skupia się na ich integracji z pozostałymi działaniami mediowymi dzięki kompetencjom grupy. 6ix jest kolejną wyspecjalizowaną agencją w strukturach NuOrder Group - obok agencji interaktywnej E_misja Interactive 360 oraz agencji marketingu zintegrowanego NuOrder i jej submarek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana