Paweł Karpiński dyrektorem muzycznym Radia Eska, Rafał Adamczak - szefem anteny

Trzy osoby w redakcji Radia Eska (Grupa Radiowa Time) awansowały na stanowiska kierownicze. Michał Sobkowski objął stanowisko zastępcy dyrektora programowego, Paweł Karpiński został dyrektorem muzycznym, a Rafał Adamczak - szefem anteny.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Cała trójka pozostaje w dalszym ciągu na antenie rozgłośni. Zastępca dyrektora programowego to nowe stanowisko w ramach redakcyjnej struktury, a obejmujący je Michał Sobkowski nowe obowiązki będzie łączył z prowadzeniem swojej audycji. Sobkowski z Radiem Eska związany jest od 2006 roku, z początku pracował w łódzkim oddziale stacji, a w 2008 roku przeniósł się do redakcji centralnej. Przez ostatnie cztery lata był szefem anteny.

Nowym szefem anteny został teraz za niego Rafał Adamczak, który od 2003 roku nieprzerwanie pracuje przed mikrofonem Eski, a przez ostanie pięć lat prowadzenie programów łączył z funkcją sekretarza redakcji sieci. To stanowisko zostaje zlikwidowane. Ostatnim z awansujących jest Paweł Karpiński, który obejmuje stanowisko dyrektora muzycznego (był specjalistą ds. programowania muzyki). Karpiński w sieci Eska pracuje od 2015 roku; był współprowadzącym pasmo „ImprESKA”, a obecni - wraz z Janem Pirowskim - jest współgospodarzem popołudniowego programu „Wrzuć Na Luz”.

Łączący dotychczas funkcje dyrektora programowego i muzycznego stacji Olgierd Wojtkowiak pozostaje na stanowisku dyrektora programowego.

W lutym br. ze stacją z rozgłośnią rozstali się prezenterzy prowadzący „Wrzuć na luz” w pięciu miastach: Małgorzata Błażewicz (Łódź), Maciej Józefowicz (Gdańsk), Maciej Stajniak (Wrocław i Maciej Narożny (Poznań). Stacja zapowiedziała wówczas wzmacnianie miejskich zespołów reporterskich.

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day