SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Wiśniewski na czele działu marketingu BeamUp Payments

Michał Wiśniewski dołączył do zespołu BeamUp Payments, gdzie jako marketing director zajmuje się budową struktur marketingowych firmy. Do marca tego roku pracował w OS3.

Wiśniewski odpowiada za wdrożenie marketingowej strategii wprowadzenia na polski rynek nowej spółki z branży FinTech, którą kieruje Paweł Trocki. Zarządza zespołem, w którym pracują Aleksandra Borkowska jako product marketing manager, Joanna Bychawska jako digital marketing manager, Joanna Frejus jako PR manager oraz Krystian Siemiątkowki na stanowisku brand managera.

- Budując zespoły zawsze miałem na celu otaczanie się entuzjastami, ludźmi o ogromnej wiedzy z zakresu marketingu, specjalistami, którzy nie boją się odpowiedzialności. Tak jest i teraz. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że będzie głośno o każdej z naszych kampanii - mówi Wiśniewski.

Do marca tego roku Wiśniewski pracował jako business development director w OS3. Z branżą marketingową związany od 2009 roku, doświadczenie zdobywał na stanowiskach menadżerskich w Cheil Poland, ARBOmedia (dziś Ströer Digital Media) i Isobar. Specjalizuje się w marketingu digitalowym.

Dołącz do dyskusji: Michał Wiśniewski na czele działu marketingu BeamUp Payments

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szok
To nie jest Michał Wiśniewski, to jakaś Mandaryna
odpowiedź
User
tyrytyry
no i agencje straciły dobrego gracza.. bon voyage, teraz będziemy tylko na siebie narzekać xD
odpowiedź
User
O!
A już myślałam, że przepadł i opuścił branże wyruszając w bieszczady
odpowiedź