Michał Wojak przechodzi z RASP do Burdy. Pokieruje content studiem

Michał Wojak, dotąd związany z Ringier Axel Springer Polska, od listopada zostanie dyrektorem content studia w Burda Media Polska. Jednocześnie content studio wraz z zespołem PM przejdzie w struktury biura reklamy firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
5 komentarzy

- Michał przynosi ze sobą bogate, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami kontentowymi i komercyjnymi. Jego przyjście do zespołu biura reklamy Burdy doskonale wpisuje się w ambitne plany rozwoju oferty dla naszych cenionych partnerów reklamowych i w oczekiwania naszych klientów - mówi Michał Helman, chief commercial officer Burda Media Polska, któremu podlegać będzie Wojak.

Do tej pory content studiem kierowała Sylwia Gosiewska pełniąc rolę acting director of content studio. Pozostaje ona w strukturach jednostki.

Michał Wojak współtwórcą Onet Rano

Michał Wojak w ostatnim czasie odpowiadał za strategię rozwoju i monetyzację działań content marketingowych wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska w obszarze wideo i audio. Jest jednym ze współtwórców porannego pasma Onet Rano. W przeszłości pracował też w TVN Media, platformie nc+ i w Polska Press. Jest wykładowcą podyplomowych studiów marketingu internetowego Uczelni Łazarskiego.

W skład portfolio Burda Media Polska wchodzą portale internetowe jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do ponad 13,7 mln użytkowników (Mediapanel, grudzień 2022 r.) Działalność digitalową wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze jak "Elle","Elle Decoration", "Glamour", "National Geographic", "Traveller" oraz "Viva!". Burda Media Polska jest także większościowym udziałowcem drogerii kosmetycznych Cocolita.pl.

 

Komentarze (5)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"