SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Wybieralski szefem wydawców Wyborcza.pl, Roman Imielski na czele działu krajowego „Gazety Wyborczej”

Roman Imielski od 1 listopada zostanie szefem działu „Kraj” „Gazety Wyborczej”. Zastąpi na tym stanowisku Michała Wybieralskiego, który będzie szefował zespołowi wydawców serwisu Wyborcza.pl.

Imielski to były szef sekretariatu „Gazety Wyborczej”. W październiku ub.r. został szefem serwisu Wyborcza.pl.

Jednak już w lutym br. przestał zarządzać serwisem, został szefem projektów międzynarodowych - news editorem. To nowe stanowisko w Agorze. Imielski odpowiadał na nim za kluczowe projekty dla gazety: współpracę (na zasadzie bezpłatnej wymiany materiałów) między „Gazetą Wyborczą” i zagranicznymi tytułami, tworzenie newsowej redakcji wideo dziennika w całej Polsce i usprawnienie współpracy między działami "Kraj" i "Wideo".

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, z początkiem listopada Agora likwiduje stanowisko news editora. - Ta rola, to zadanie było związane ściśle z zadaniami Romana Imielskiego w ramach Wideo.wyborcza.pl - mówi nam Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze  - Przejmie teraz obowiązki szefa działu krajowego „Gazety Wyborczej” i odciąży w ten sposób Michała Wybieralskiego, który przez ostatnie miesiące łączył funkcje szefa działu krajowego dziennika i szefa wydawców serwisu Wyborcza.pl. Jako szef wydawców skupi się teraz głównie na realizacji celów serwisu, ściśle współpracując ze wszystkimi szefami działów, w tym z Romanem Imielskim - informuje Graboś.

Wybieralski od 2014 roku był redaktorem naczelnym „Gazety Stołecznej”, a wcześniej dziennikarzem i wydawca serwisu Wyborcza.pl. Natomiast w październiku ub.r. został szefem działu Kraj w „GW”. Teraz ma zaopiekować się zespołem wydawców Wyborcza.pl. Jak się dowiadujemy, w jego obowiązkach znalazło się również wzmacniane sprzedaży cyfrowych prenumerat „GW”.

Niedawno Agora poinformowała, że osiągnęła pułap 110 tys. sprzedanych subskrypcji do serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”.

Według danych ZKDP w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 101 828 egz., o 23,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Z kolei portal Wyborcza.pl w marcu br. zanotował 5,93 mln realnych użytkowników i 66,06 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 1 mln realnych użytkowników i 2,24 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

W pierwszej połowie br. Agora zanotowała 583,7 mln zł wpływów ze sprzedaży i 5,4 mln zł straty netto.

 

 

Dołącz do dyskusji: Michał Wybieralski szefem wydawców Wyborcza.pl, Roman Imielski na czele działu krajowego „Gazety Wyborczej”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radeo
W 2011 r. o samospaleniu Andrzeja Ż. przed KPRM terrorysta w 2017 o Piotrze S. - ofiara reżimu.
odpowiedź
User
fris
Kolejne "awanse poziome" w agorze?
odpowiedź
User
Agorszy
Nie nadążam. A co z Dototą Goluch, naczelną wyborczej.pl? Była i nie ma?
odpowiedź