SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michelin kampanią wspiera sprzedaż opon zimowych

Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin Polska przy realizacji kampanii wsparcia sprzedaży opon na sezon zimowy w zakresie produkcji materiałów. Kampania prowadzona jest równolegle na 6 rynkach regionu CEE. Jej częścią jest promocja konsumencka zorganizowana w Polsce, Czechach, na Słowacji i Litwie.

Article

Celem kampanii, skierowanej do wszystkich użytkowników samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych, jest promowanie całej gamy opon zimowych i całorocznych marki Michelin.

Kampanii towarzyszy również wprowadzenie na rynek nowości w gamie opon całorocznych– najnowszego modelu opony do samochodów osobowych Michelin Crossclimate 2.

Agencja Altavia jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż Michelin, w tym także m.in. za druk, konfekcjonowanie i dostawę materiałów do dystrybucji Klienta.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michelin kampanią wspiera sprzedaż opon zimowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl