Michelle Obama nową kampanią z udziałem gwiazd chce zachęcać młodzież do edukacji (wideo)

Była pierwsza dama USA, Michelle Obama rozpoczyna w ramach inicjatywy Reach Higher kampanię, której głównym elementem jest spot „Worth It”. Występujące w niej gwiazdy przekonują młodzież, by pokonała swoje wewnętrzne lęki i nie kończyła edukacji na szkole średniej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michelle Obama nową kampanią z udziałem gwiazd chce zachęcać młodzież do edukacji (wideo)

W kampanię „Worth It” zaangażowali się m.in. Kelly Rowland, Nick Cannon, Ciara, Jussie Smollett, Karlie Kloss, Questlove i inni. Chcą przekonać każdego młodego człowieka w USA, by przejął kontrolę nad swoją przyszłością poprzez kontynuowanie nauki także poza szkołą średnią.

Reklamy skupiają się na życiu niektórych obecnych gwiazd, prezentując ich drogę do sukcesu. Ma to pokazać, jak ważne jest w życiu zdobycie odpowiedniego wykształcenia.

Sama Michele Obama opowiada w spocie o chwilach zwątpienia, przeszkodach, które można napotkać, ale też można je pokonać. Na koniec spotu wypowiada słowa „You're worth it” („Jesteś tego wart”). Słowa te mają być bodźcem, zachętą do tego, by starać się być jak najlepszym.

Młodzi ludzie, którzy włączą się w akcję poprzez media społecznościowe będą zapraszani na różne wydarzenia, na których będą mogli dowiedzieć się więcej o wszystkim, co dotyczy rozpoczęcia nauki na studiach wyższych.

Kampania powstała we współpracy z organizacją Fullscreen. Uczniowie mogą przyłączyć się do tego ruchu, podpisując deklarację Reach Higher's Worth It Campaign.

Reach Higher, to inicjatywa stworzona przez byłą pierwszą damę Michelle Obamę, w czasie jej pobytu w Białym Domu, poświęcona inspirowaniu każdego młodego człowieka w USA do edukacji po szkole średniej poprzez udział w profesjonalnym programie szkoleniowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie