Microsoft przekonuje, że Surface 2 jest lepszy od iPada Air (wideo)

Microsoft opublikował dwie nowe reklamy swojego tabletu Surface 2, na których zaprezentowano przewagę urządzenia nad konkurencyjnym iPadem Air firmy Apple.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Porównanie z iPadem Air odbyło się na dwóch płaszczyznach. W pierwszym materiale Microsoft nawiązał do wykorzystywania tabletu w kuchni, prezentując możliwości swojej aplikacji, która potrafi wykorzystać przednią kamerę do przesuwania ekranu tak, by nie było konieczne dotykanie go zabrudzonymi dłońmi. Alternatywna obsługa głosem w iPadzie, zdaniem giganta z Redmond, w tym wypadku się kompletnie nie sprawdza z uwagi na hałas, który na ogół panuje w kuchni.

W drugim materiale Microsoft podkreśla obsługę wielu kont użytkownika w systemie Windows 8.1, a także funkcje kontroli rodzicielskiej. Za ich pomocą możliwe jest nie tylko blokowanie wybranych treści, ale też sprawdzanie jakie czynności są najczęściej wykonywane na koncie z nałożonymi ograniczeniami.

To nie pierwszy przykład kampanii porównawczej Microsoftu. Firma od pewnego czasu w podobny sposób stara się walczyć z Google - spotami z serii „Scroogled” krytykujących działalność internetowego giganta (przeczytaj więcej na ten temat).

W ostatnich dniach zadebiutowało kolejne wideo, w którym wyśmiewane są komputery typu Chromebook. Główną rolę w klipie odegrał Pawn Stars, biorący udział w popularnym w USA reality show o osobach prowadzących własne lombardy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]