SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Microsoft z eventami i kampanią reklamową na premierę Windows 10

Koncern Microsoft planuje wsparcie marketingowe i reklamowe dla zapowiadanej na 29 lipca br. premiery systemu Windows 10. W trzynastu miastach na świecie odbędą się specjalne imprezy, od 20 lipca rusza w USA kampania reklamowa w mediach i internecie.

Microsoft na swoim blogu zapowiada, że chcąc uhonorować ponad 5 mln użytkowników biorących udział w programie testowym Windows Insider zamierza w 13 miastach na całym świecie zorganizować specjalne imprezy związane z wejściem na rynek nowego systemu operacyjnego. Na liście znajdują się Sydney, Tokio, Singapur, Pekin, New Delhi, Dubaj, Nairobi, Berlin, Johannesburg, Madryt, Londyn, San Paulo i Nowy Jork.

Podczas tych wydarzeń planowane są między innymi występy artystów, pokazy możliwości Windowsa 10 i spotkania z członkami zespołu Microsoftu. Wraz z rozpoczęciem sprzedaży oprogramowania w wielu sieciach sprzedaży na całym świecie (między innymi w Best Buy, Media Markt i Wal-Mart) zostaną otwarte specjalne stoiska, na których przeszkoleni pracownicy będą pomagali użytkownikom w obsłudze podstawowych funkcji systemu, jego instalacji oraz aktualizacji wcześniejszych wersji okienek do Windowsa 10.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl przedstawiciele polskiego oddziału Microsoft przyznali, że są dopiero w trakcie planowania w naszym kraju ewentualnych wydarzeń związanych z premierą Windows 10, obecnie jednak nie są znane żadne szczegóły.

Microsoft zapowiada także, że z wprowadzeniem do sprzedaży nowego systemu wiązać się będzie kampania reklamowa w wybranych mediach oraz w internecie. Pierwsze reklamy mają się pojawić na rynku w Stanach Zjednoczonych 20 lipca br., natomiast w pozostałych regionach świata od 29 lipca, czyli w dniu rynkowej premiery Windows 10.

Z okazji premiery Windows 10 Microsoft zamierza także wesprzeć finansowo 10 globalnych i szereg lokalnych organizacji non-profit w ramach akcji o nazwie Upgrade Your World.

Według zapowiedzi Windows ma się pojawić w 190 krajach i 111 wersjach językowych oraz w siedmiu odmianach przeznaczonych na różne platformy sprzętowe (więcej na ten temat). Użytkownicy Windowsa 7 oraz 8.1 dostaną Windows 10 w ramach darmowej aktualizacji, pierwsi jednak otrzymają go uczestnicy programu Windows Insider (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Microsoft z eventami i kampanią reklamową na premierę Windows 10

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl