Durex na Międzynarodowy Dzień Seksu z kampanią "Głośni w łóżku". Wśród bohaterów para gejów

Pod hasłem „Głośni w łóżku” wystartowała nowa kampania Durex (Reckit Benckiser), która w przewrotny sposób ma zwracać uwagę na rolę rozmowy w związku. W projekt  zaangażowano cztery pary, w tym jednopłciową (mężczyźni znani w sieci jako Jakub i Dawid). Przygotowały ją DDB Warszawa, OMD, Zenith, Papaya Films, Rio de Post, Głośno, Tears Of Joy, Big Picture.

Udostępnij artykuł:

Kampania "Głośni w łóżku"startuje 7 czerwca br., czyli w Międzynarodowy Dzień Seksu. Data ta to dla marki pretekst, by zachęcić do rozpoczęcia rozmowy na temat intymności. Projekt ma zachęcić pary do dzielenia się swoimi pragnieniami, a także wsłuchania w potrzeby drugiej połówki

- Celem kampanii „Głośni w łóżku”, jak i jednym z naszych priorytetów, jest chęć namówienia ludzi do otwartości, do rozmawiania o seksie i czerpania z tego przyjemności. Jesteśmy świadomi, jak dużym problemem jest podejmowanie tego tematu, a jednocześnie wiemy, jak ważna jest komunikacja w tym obszarze. Misją marki Durex jest zachęcenie par do tej rozmowy, która jest naturalną częścią związku, oraz do poszukiwania odpowiedniego dopasowania, poprzez odkrywanie wzajemnych potrzeb i pragnień - komentuje Magdalena Pichelska-Fedorczuk, wellbeing category manager w Reckit Benckiser.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kampania-durex-intense-wideo ##

Durex zachęca do rozmów o intymności

W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji 4 par oraz sesja zdjęciowa. Premiera spotu odbędzie się równolegle ze startem kampanii - 7 czerwca, a dokumenty ukażą się jesienią bieżącego roku.

W projekt „Głośni w łóżku” zaangażowano cztery pary, w tym jednopłciową (mężczyźni znani w sieci jako Jakub i Dawid). 

Reżyserem materiałów video jest reprezentowany przez Papaya Films - Bartosz Dombrowski. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films.

Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii Durex „Głośni w łóżku” jest agencja DDB. Kompleksową realizacją materiałów fotograficznych, produkcją filmu telewizyjnego, materiałów digital oraz filmów dokumentalnych zajęło się studio Papaya Films. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post oraz Głośno. 

Wyborem i koordynacją działań z influencerami zajęła się agencją Tears Of Joy. Media telewizyjne zakupił OMD, a digitalowe Zenith.

Koordynację całościowej strategii PR, w tym za realizację działań z zakresu media relations dla marki zajęła się agencja Big Picture. Współpraca ma charakter projektowy. Za obsługę odpowiedzialny jest zespół life-style, kierowany przez Kamilę Kończak. Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Monika Roth, PR Consultant.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek