SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miesięczniki „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w maju

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Magazyn MiniMini”, a na czele spadków znalazły się „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w maju 2017 roku wyniosła 55 652 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował wzrost wynoszący 3,99 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 51 033 egz. W porównaniu do maja 2016 roku pismo to zanotowało wzrost o 18,54 proc

Podium uzupełnia siostrzany magazyn „Lego Friends. Magazyn” (również Media Service Zawada)  z wynikiem na poziomie 43 311 egz., wyższym o 34,60 proc. niż rok wcześniej. W maju ub.r. tytuł ten był szósty.

8. lokatę (po awansie z 10.) zajął „Magazyn MiniMini” (także Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 49,49 proc. do 28 477 egz.

Największy spadek, wynoszący 18,69 proc. do 21 586 egz., odnotowały z kolei „Auta” (Egmont Polska). W zestawieniu magazyn ten spadł z miejsca 7. na 9.

 

W maju 2017 roku w porównaniu do kwietnia 2017 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 30,48 proc.) pochwalić się mogły „Auta”.

 

Najwięcej w tym ujęciu straciły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) - było to 18,95 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w maju

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl