SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięczniki wnętrzarskie sprzedają się coraz lepiej

Prawie wszystkie wnętrzarskie miesięczniki poprawiły sprzedaż w maju tego roku.

Liderem segmentu jest miesięcznik "Cztery Kąty" (Agora SA), który osiągnął w maju 2006 średnią sprzedaż na poziomie 90 679 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z majem 2005 roku oznacza wzrost o 30 proc.

Na drugim miejscu uplasował się ”M jak mieszkanie” (Murator), ze średnią 55 072 egz., a na trzecim – ”Moje Mieszkanie” (G+J Polska) z wynikiem 46 107 egz.

W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "M jak mieszkanie" zanotował wzrost o 25 proc. a "Moje Mieszkanie" spadek o ponad 12 proc.

 

maj

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Cztery Kąty 90679 69646
M jak mieszkanie 55072 43993
Moje Mieszkanie 46107 52654
Weranda 19144 19102
Dobre Wnętrze 18660 18300
Dom & Wnętrze 16260 13322

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki wnętrzarskie sprzedają się coraz lepiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl