SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mieszkańcy Lublina reklamują piwo Perła (wideo)

Pod hasłem „Najbardziej lubelskie piwo na świecie” ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Perła (Perła - Browary Lubelskie). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Henyo Behrendt, Mint Media i Media Group.

W nowym spocie Perły zaletach o tego piwa - takich jak wyjątkowy smak i lokalny charakter - opowiadają mieszkańcy Lublina. Z kolei pracownicy Browarów Lubelskich: Krzysztof Rogoziński (kierownik ds. rozlewu piwa) i Kazimierz Bzdyra (kierownik leżakowni i filtracji), wyjaśniają, skąd biorą się te walory Perły.

Celem kampanii jest podkreślenie lubelskiego pochodzenia marki - stąd hasło „Perła. Najbardziej lubelskie piwo na świecie”. Podobny przekaz miała reklama tego piwa emitowana w ubiegłym roku (obejrzyj ją).

Tegoroczna kampania obejmuje telewizję (m.in. kanały TVP, Polsatu, TVN i Discovery) oraz internet (m.in. działania na Facebooku). Akcja jest zaplanowana na cały okres letni.

Kreację kampanii przygotowała agencja Henyo Behrendt, działania w internecie realizuje agencja Mint Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group.

Dołącz do dyskusji: Mieszkańcy Lublina reklamują piwo Perła (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luj
poprzednia reklama perły miała więcej charakteru, ale ta też nie jest zła
odpowiedź
User
omg
straszne...
odpowiedź
User
Reklama wprowadza w błąd
Od 10 lat wszystkie browary w kraju kupują granulat chmielowy z zagranicy. Taka technologia. Mówienie że to chmiel z lubelskiego jest nieprawdą. Pradą jest że chmiel jest produkowany w lubelskim (Kazimierz Dolny Wilków itd) ale nie służy do produkcji perły to pewne.
odpowiedź