SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mieszkańcy Lublina reklamują piwo Perła (wideo)

Pod hasłem „Najbardziej lubelskie piwo na świecie” ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Perła (Perła - Browary Lubelskie). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Henyo Behrendt, Mint Media i Media Group.

Mieszkańcy Lublina reklamują piwo Perła (wideo)

W nowym spocie Perły zaletach o tego piwa - takich jak wyjątkowy smak i lokalny charakter - opowiadają mieszkańcy Lublina. Z kolei pracownicy Browarów Lubelskich: Krzysztof Rogoziński (kierownik ds. rozlewu piwa) i Kazimierz Bzdyra (kierownik leżakowni i filtracji), wyjaśniają, skąd biorą się te walory Perły.

Celem kampanii jest podkreślenie lubelskiego pochodzenia marki - stąd hasło „Perła. Najbardziej lubelskie piwo na świecie”. Podobny przekaz miała reklama tego piwa emitowana w ubiegłym roku (obejrzyj ją).

Tegoroczna kampania obejmuje telewizję (m.in. kanały TVP, Polsatu, TVN i Discovery) oraz internet (m.in. działania na Facebooku). Akcja jest zaplanowana na cały okres letni.

Kreację kampanii przygotowała agencja Henyo Behrendt, działania w internecie realizuje agencja Mint Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mieszkańcy Lublina reklamują piwo Perła (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luj
poprzednia reklama perły miała więcej charakteru, ale ta też nie jest zła
9 10
odpowiedź
User
omg
straszne...
12 8
odpowiedź
User
Reklama wprowadza w błąd
Od 10 lat wszystkie browary w kraju kupują granulat chmielowy z zagranicy. Taka technologia. Mówienie że to chmiel z lubelskiego jest nieprawdą. Pradą jest że chmiel jest produkowany w lubelskim (Kazimierz Dolny Wilków itd) ale nie służy do produkcji perły to pewne.
8 8
odpowiedź
User
perełka
reklama fajna-ale tylko początek,jak występują młodzi.PANOWIE BROWARNICY WYGLĄDAJĄ JAKBY FAKTYCZNIE PILI TO PIWO CODZIENNIE.NIESTETY ICH WYSTĘP NA ZAKOŃCZENIE ZEPSUŁ CAŁĄ REKLAMĘ.
8 8
odpowiedź
User
harry potter
Ci panowie to tacy browarnicy jak z koziej dupy trąba - wsłuchajcie się dobrze, mówią że Perła jest z lubelskiego chmielu - ŚMIECH NA SALI. Przecież piwo warzy się z jęczmienia, chmiel jest tylko przyprawą. Równie dobrze można powiedzieć że ugotowaliście zupę z soli - dobre sobie. Widać że nieuki robią reklamy może więc i piwo warzą nieuki z Lublina skoro firmują to swoimi nazwiskami.
9 8
odpowiedź