Mieszko króluje w telewizji

3 grudnia startuje kolejna kampania reklamowa firmy Mieszko podhasłem "Mieszko Królestwo Nadzienia". Jej głównym celem jestwzmocnienie wizerunku marki Mieszko.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Regularna kampania reklamowa Mieszko startuje 3 grudnia br. i -podobnie jak wiosną - obejmie głównie stacje TVP1, TVP2, TVN iPOLSAT oraz uzupełniająco TV4, TVN7 oraz stacje tematyczne.Pierwszym etapem kampanii był sponsoring weekendowych wydańprogramu Dzień Dobry TVN, ukazujących się na antenie w listopadziebr. Koniec kampanii zaplanowano na 23 grudnia.

Kampania, przygotowana przez Agencję Reklamową S4, wspieraćbędzie promocję czołowych marek pralin Mieszko z segmentu premium:Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Obejmuje ona spoty TV -które znajdą się w sąsiedztwie najpopularniejszych w target groupMieszko seriali i programów rozrywkowych - oraz billboardysponsorskie.

Nowo powstały spot, stworzony z myślą o wymagającychkonsumentach, jest przesycony emocjami zawartymi w obrazach pełnychsmaku i elegancji. Jego twórcą jest znany francuski reżyser OlivierVenturini, który pracował dla tak słynnych marek jak Cartier, Audi,BMW, Coca Cola czy Nescafe. Poczucie estetyki Oliviera Venturini iumiejętność komponowania na ekranie emocji poprzez podkreśleniepiękna i harmonii, gwarantują sukces tego przedsięwzięcia.

Przygotowany w tej kampanii spot jest kolejnym krokiem wbudowaniu marki Mieszko jako eksperta od nadzienia.

Ze strony Mieszko za nadzór nad zaplanowanymi działaniamiodpowiada Adrianna Ottlik - kierownik kategorii.

Plan i zakup mediów powierzono natomiast Guideline.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta