SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mig Jump! - oferta dla niesłyszących od T-Mobile

T-Mobile we współpracy z Migam.org wprowadza ofertę Mig Jump! dedykowaną dla osób niesłyszących.

W ramach oferty Mig Jump! T-Mobile oferuje 25 GB miesięcznego pakietu danych do wykorzystania oraz tablety i telefony z LTE 4G i kamerami umieszczonymi z przodu, dostępne od 9 zł.

Abonament w nowej taryfie wynosi 79,99 zł miesięcznie (dla klientów T-Mobile 69,99 zł) przy zobowiązaniu na 30 miesięcy. Z oferty, która jest dostępna w salonach T-Mobile, mogą skorzystać osoby posiadające zaświadczenie o niepełnosprawności.

Oferta Mig Jump! będzie dostępna także wraz z aplikacją Tłumacz Migam – tłumaczem języka migowego online, dzięki której osoba niesłysząca może się komunikować z innymi osobami.

Nazwa Mig Jump! jest wynikiem konkursu przeprowadzonego przez T-Mobile oraz Migam.org wśród osób głuchych. Nowa taryfa powstała w ramach projektu odpowiedzialnego biznesu (ang. corporate responsibility) T-Mobile –- "Łączymy Wszystkich Wszędzie".

Oprócz stworzenia Translatora Migam i dostosowania blisko 140 salonów do potrzeb osób niesłyszących, T-Mobile i Migam.org wspólnie zrealizowały tłumaczenie na język migowy filmu "Wielkie Nadzieje", który można obejrzeć na kanale Ale kino+. Partnerzy wspólnie pracują także nad dostosowaniem stron internetowych operatora wedle wymogów WCAG 2.0 oraz nad szerzeniem świadomości na temat komunikacji z osobami niesłyszącymi i niwelowania barier pomiędzy światem osób słyszących i głuchych.

T-Mobile Polska na koniec marca br. miał 15,794 mln klientów, o 93 tys. więcej niż rok wcześniej. Przychody firmy wzrosły w skali roku o 9,5 proc. do 1,602 mld zł.

Dołącz do dyskusji: Mig Jump! - oferta dla niesłyszących od T-Mobile

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacenty
Świetna informacja dla osób niesłyszących. T-Mobile nie przestaje mnie zaskakiwać, i to pozytywnie. Ostatnio zorientowałem się, że przestali doliczać do mojego abonamentu prawie wszystkie zwyżki. Nie dopłacam za brak faktury elektronicznej czy za nieterminowo opłaconą fakturę. Mam co miesiąc prostą i stałą fakturę do zapłacenia.
odpowiedź