SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mike Tyson będzie reklamować polski napój energetyczny Black

Były bokser Mike Tyson będzie twarzą reklamową napoju energetycznego Black produkowanego przez FoodCare. Szczegóły współpracy zostaną podane w przyszłym tygodniu.

Mike Tyson

Mike Tyson

Mike Tyson - jako twarz reklamowa napoju Black - zostanie zaprezentowany na konferencji prasowej w przyszłym tygodniu.

FoodCare nie ujawnia na razie, w jakich kanałach komunikacji zbędzie wykorzystywany wizerunek byłego boksera - wiadomo tylko, że jego nazwisko znajdzie się na nowej puszce napoju.

- Do mar­ki Black nikt nie pa­su­je tak bar­dzo jak Mi­ke Ty­son. Re­kla­ma z je­go udzia­łem po­zwo­li nam nie tyl­ko zwięk­szyć sprze­daż w Pol­sce, ale tak­że na kil­ku­na­stu ryn­kach za­gra­nicz­nych, gdzie jest obec­na - mó­wi „Rz" Wie­sław Wło­dar­ski, wła­ści­ciel spół­ki.

Kampanię przygotuje agencja Grey Worldwide Warszawa.

- W Pol­sce start emi­sji re­klam te­le­wi­zyj­nych z udzia­łem Mi­ke'a Ty­so­na za­pla­no­wa­li­śmy na prze­łom ma­ja i czerw­ca. Za gra­ni­cą, m.in. w Niem­czech i Wiel­kiej Bry­ta­nii, po­win­ny po­ja­wić się kil­ka mie­się­cy póź­niej - wy­ja­śnia Wło­dar­ski.

Przypomnijmy, że rok temu FoodCare zapowiadał, że twarzą jego napoju energetycznego zostanie golfista Tiger Woods (więcej na ten temat). Wtedy chodziło jednak o markę Tiger Black, którą obecnie firma nie może się posługiwać w związku ze konfliktem sądowym toczonym z Dariuszem Michalczewskim. W trakcie sporu Michalczewski przekazał prawa do Tigera firmie Maspex, a FoodCare otrzymał zakaz produkcji i sprzedaży napojów pod tą marką - na czas trwania procesu (przeczytaj więcej o tym konflikcie).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mike Tyson będzie reklamować polski napój energetyczny Black

53 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zygfryd
i dobrze! jeszcze ten Tiger Tigerowi bokiem wyjdzie a Food Care będzie do przodu.
odpowiedź
User
dort
A jak Tyson reklamuje 'Black' to już nie jest rasizm? Wybiórcza, do boju!
odpowiedź
User
uu
Damski bokser.teraz bedzie mial jeszcze wiecej energii do bicia swoich kobiet
odpowiedź
User
poet
ciekawe, dlaczego właśnie Tyson; że siedział za gwałt, że ćpał, że odgryzł ucho czy, że skończy, jak inni, alzheimerem...? To reklama czy antyreklama, interes czy antyinteres? Michalczewski był ok, ale obcy ma zwiększać zwierzęcość po wypiciu blekotu z puszki ? Nie było Polaka, zeby mu zapłacić czy każdy zagraniczniak to ktoś lepszy?
odpowiedź
User
BJBJBJ
Żaden autorytet. Bez sensu.
odpowiedź