SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki odchodzą z „Logo”. „Szukamy wyzwań poza firmą”

Redaktor naczelny miesięcznika „Logo” Mikołaj Kirschke oraz jego zastępca Piotr Zabłocki odchodzą z Agory - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To nasza decyzja, zbiegła się ze zwolnieniami grupowymi w Agorze - wyjaśnia nam Kirschke.

Mikołaj Kirschke, fot. Agencja Gazeta/Paweł Kiszkiel Article

Informację o odejściu Kirschke i Zabłockiego potwierdziło dla Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Agory. Obecnie pracują oni nad styczniowym wydaniem miesięcznika. W tej chwili nie wiadomo, kto ich zastąpi, ponieważ Agora wciąż prowadzi rekrutację na stanowiska redaktora naczelnego i wicenaczelnego „Loga”.

- Decyzja moja i Piotra Zabłockiego zbiegła się ze zwolnieniami grupowymi w Agorze i zmianami struktury w pionie Czasopisma Agory, ale jest ona podyktowana jedynie tym, że po wielu latach pracy szukamy nowych wyzwań poza firmą - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Mikołaj Kirschke.

Mikołaj Kirschke z „Logo” związany jest od 2006 roku, od lutego 2012 roku kierował redakcją miesięcznika. Wcześniej zajmował stanowisko zastępcy naczelnego magazynu. W przeszłości pracował w poznańskim oddziale „Gazety Wyborczej”, w Instytucie Adama Mickiewicza oraz w telewizji WTK w Poznaniu.

Piotr Zabłocki wicenaczelnym „Logo” był od kwietnia 2013 roku, a z redakcją pisma związał się dwa lata wcześniej. W przeszłości kierował redakcją magazynu „Galeria” (również Agora), a w latach 2004-2009 pracował w „Fakcie”, m.in. jako zastępca kierownika działu polityka.

Wydawcą miesięcznika „Logo” od 1 listopada br. jest Piotr Hendel, który wcześniej zajmował się tytułami „Cztery Kąty”, „Dom&Wnętrze”, „Magnolia” oraz „Ładny Dom”.

- Nie planujemy żadnych innych zmian dotyczących tego tytułu - ani zaprzestania jego wydawania, ani zmiany cyklu wydawniczego - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Piotr Hendel, wydawca „Loga”.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Logo” w sierpniu br. wyniosła 20 417 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki odchodzą z „Logo”. „Szukamy wyzwań poza firmą”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pytek
O ile spadła sprzedaż Logo w ostatnich latach? Stwierdzenie "Szukamy wyzwań poza firmą” oznacza, że są na rynku jeszcze jakieś gazety, których sprzedaż można zmniejszyć?
22 12
odpowiedź
User
No to kogo obstawiacie?
Kto jest wśród kandydatów na naczelnego Logo?
9 8
odpowiedź
User
Btes
@ Pytek
A sprzedaż czego na rynku prasy nie spadła ?
11 10
odpowiedź
User
rita
@ Pytek
A sprzedaż czego na rynku prasy nie spadła ?

z prawie 100.000 do 20.000?
12 8
odpowiedź
User
nika
mogą zostać blogerami modowymi ;)
16 8
odpowiedź