SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mikołajkowy Blok Reklamowy z rekordem, „Wydarzenia” pokonały konkurencję

Średnio 7,55 mln widzów obejrzało 9. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsat pokazał w czwartek 6 grudnia br. przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę 2,07 mln zł. Tego dnia „Wydarzenia” wygrały z innymi dziennikami.

Charytatywny blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał niecałe 13 min., a udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 45,93 proc. Jeszcze lepiej było w grupie komercyjnej 16-49 - reklamy oglądało tam prawie 54,36 proc. osób zasiadających wtedy przed telewizorem. Reklamy można było zobaczyć też w internecie w serwisie ipla (Polsat nie podaje danych na temat widowni bloku w sieci). Cała zebrana kwota, wynosząca według wstępnych danych 2 071 098, 68 zł, zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

Dzięki emisji bloku “Wydarzenia”, które wystartowały ok 18.58, tego dnia obejrzało aż 6,24 mln osób. Udział programu w rynku wyniósł 41,60 proc. Dziennik Polsatu wygrał 6 grudnia br. z "Faktami" TVN, które o 19.00 wybrało 3,82 mln widzów oraz z "Wiadomościami" TVP 1 (godz. 19.30), które przyciągnęły 4,4 mln oglądających. Nie był to jednak rekord „Wydarzeń” - ten padł rok wcześniej, także po emisji Mikołajkowego Bloku Reklamowego, gdy serwis obejrzało 6,91 mln osób.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcało sześć spotów promocyjnych, w których wystąpili Krzysztof Kowalewski, szef "Wydarzeń" Jarosław Gugała oraz reporterzy „Wydarzeń” i Polsat News (zobacz filmy reklamowe).

W ubiegłym roku średnia oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyniosła 7,31 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać 2 mln zł (więcej na ten temat). Łącznie dziewięć dotychczasowych edycji akcji przyniosło niemal 10,5 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok ReklamowyOglądalność (Nielsen)Wpływy (dane Polsatu)
WIRTUALNEMEDIA.PLWszyscy 4+
DataStartKoniecAMRSHR %PLN
6-12-200420:00:0020:05:004 557 02126,39%554 430,34 zł
6-12-200518:45:0018:52:004 599 30429,42%683 000,00 zł
6-12-200618:45:0018:51:004 348 26329,04%530 000,00 zł
6-12-200718:45:0018:56:003 957 45726,57%880 000,00 zł
6-12-200818:45:0018:54:003 731 61226,34%800 704,00 zł
6-12-200918:45:0018:56:005 853 97433,80%1 370 000,00 zł
6-12-201018:45:0018:57:006 227 46539,43%1 599 781,64 zł
6-12-201118:45:0018:57:007 309 57645,06%2 000 999,58 zł
6-12-201218:45:0618:57:457 546 98945,93%2071098,68

Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy Blok Reklamowy z rekordem, „Wydarzenia” pokonały konkurencję

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widzP
Gratulacje !!!!!!! a zalosne walterostwo misie rozdaje....krakowskie centusie..
odpowiedź
User
Wojtek
Super!
odpowiedź