SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołajkowy Blok Reklamowy z rekordem, „Wydarzenia” pokonały konkurencję

Średnio 7,55 mln widzów obejrzało 9. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsat pokazał w czwartek 6 grudnia br. przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę 2,07 mln zł. Tego dnia „Wydarzenia” wygrały z innymi dziennikami.

Mikołajkowy Blok Reklamowy

Mikołajkowy Blok Reklamowy

Charytatywny blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał niecałe 13 min., a udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 45,93 proc. Jeszcze lepiej było w grupie komercyjnej 16-49 - reklamy oglądało tam prawie 54,36 proc. osób zasiadających wtedy przed telewizorem. Reklamy można było zobaczyć też w internecie w serwisie ipla (Polsat nie podaje danych na temat widowni bloku w sieci). Cała zebrana kwota, wynosząca według wstępnych danych 2 071 098, 68 zł, zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

Dzięki emisji bloku “Wydarzenia”, które wystartowały ok 18.58, tego dnia obejrzało aż 6,24 mln osób. Udział programu w rynku wyniósł 41,60 proc. Dziennik Polsatu wygrał 6 grudnia br. z "Faktami" TVN, które o 19.00 wybrało 3,82 mln widzów oraz z "Wiadomościami" TVP 1 (godz. 19.30), które przyciągnęły 4,4 mln oglądających. Nie był to jednak rekord „Wydarzeń” - ten padł rok wcześniej, także po emisji Mikołajkowego Bloku Reklamowego, gdy serwis obejrzało 6,91 mln osób.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcało sześć spotów promocyjnych, w których wystąpili Krzysztof Kowalewski, szef "Wydarzeń" Jarosław Gugała oraz reporterzy „Wydarzeń” i Polsat News (zobacz filmy reklamowe).

W ubiegłym roku średnia oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyniosła 7,31 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać 2 mln zł (więcej na ten temat). Łącznie dziewięć dotychczasowych edycji akcji przyniosło niemal 10,5 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok Reklamowy Oglądalność (Nielsen) Wpływy (dane Polsatu)
WIRTUALNEMEDIA.PL Wszyscy 4+
Data Start Koniec AMR SHR % PLN
6-12-2004 20:00:00 20:05:00 4 557 021 26,39% 554 430,34 zł
6-12-2005 18:45:00 18:52:00 4 599 304 29,42% 683 000,00 zł
6-12-2006 18:45:00 18:51:00 4 348 263 29,04% 530 000,00 zł
6-12-2007 18:45:00 18:56:00 3 957 457 26,57% 880 000,00 zł
6-12-2008 18:45:00 18:54:00 3 731 612 26,34% 800 704,00 zł
6-12-2009 18:45:00 18:56:00 5 853 974 33,80% 1 370 000,00 zł
6-12-2010 18:45:00 18:57:00 6 227 465 39,43% 1 599 781,64 zł
6-12-2011 18:45:00 18:57:00 7 309 576 45,06% 2 000 999,58 zł
6-12-2012 18:45:06 18:57:45 7 546 989 45,93% 2071098,68
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy Blok Reklamowy z rekordem, „Wydarzenia” pokonały konkurencję

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widzP
Gratulacje !!!!!!! a zalosne walterostwo misie rozdaje....krakowskie centusie..
9 8
odpowiedź
User
Wojtek
Super!
8 8
odpowiedź