SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mikroprzedsiębiorcy w kampanii eService (wideo)

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna eService, agenta rozliczeniowego. Działania promujące serwis bezgotowki.pl. Akcję przygotowały agencje Kalicińscy.com, Havas Media oraz Core PR.

Article

Bezgotowki.pl to autorska platforma eService dla mikroprzedsiębiorców i właścicieli firm. Umożliwia im wybór terminali płatniczych. Przedsiębiorcy, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie korzystali z płatności bezgotówkowych, mogą bezpłatnie otrzymać do trzech terminali płatniczych i przez rok nie ponosić żadnych kosztów procesowania transakcji kartami VISA i Mastercard. Przygotowana kampania reklamowa promuje tę ofertę.

W głównym, 30-sekundowym spocie serwis bezgotowki.pl reklamują przedsiębiorcy, m.in. p. Katarzyna - właścicielka niedużego sklepu owocowo-warzywnego z Warszawy.

Łącznie, na potrzeby kampanii przygotowano cztery filmy - jeden 30-sekundowy (emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych) oraz trzy 15-sekundowe (do emisji w internecie).

Za kreację i strategię odpowiada agencja Kalicińscy.com, zakupu mediów dokonał Havas Media, a działania PR wspiera agencja Core PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mikroprzedsiębiorcy w kampanii eService (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kaska
Mało kiedy chwalę nasze firmy, ale eservice robi naprawdę bardzo dobrą robotę.
Wzięliśmy od nich terminal przy tej akcji bezgotówkowa Polska. Śmieszne jaki człowiek jest głupi - baliśmy się kosztów, a wyszło, że dzięki terminalowi i tak wychodzimy na plus. Po prostu ludzie nie wychodzą ze sklepu bo nie mają jak zapłacić...
odpowiedź
User
metoro
Cała ta akcja jest bardzo udana. Ciekawią mnie liczby, bo ja mam wrażenie, że terminale są teraz wszędzie.
Nawet w małych sklepikach widzę logo eservice. Podejrzewam, że im wyszło.
Nie było w sieci konkretów? Np. o liczbie terminali jakie się pojawiły na rynku?
odpowiedź
User
kadon
Potwierdzam. Też nam zniknęły problemy związane z terminalami. Tzn. przynajmniej w okolicy nie ma takiej sytuacji, żeby sklep nie miał u siebie terminala płatniczego. Ale nie dziwię się. Dla mnie to niezbędne. W zasadzie jeśli nie muszę, to nie płacę kartą.
odpowiedź
User
koksu
Dobra firma, sensowne terminale, żadnych awarii, solidna usługa.
Jak dotąd nie mieliśmy jakichkolwiek problemów.
odpowiedź
User
kakcy
Dobra robota - zresztą podobnie jak ta cała akcja. Moim zdaniem wszystko zostało wykonane pierwsza klasa.
I w sumie pewnie gdyby nie ta akcja, to nie mielibyśmy teraz na rynku tylu terminali.
odpowiedź