Mikroprzedsiębiorcy w kampanii eService (wideo)

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna eService, agenta rozliczeniowego. Działania promujące serwis bezgotowki.pl. Akcję przygotowały agencje Kalicińscy.com, Havas Media oraz Core PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mikroprzedsiębiorcy w kampanii eService (wideo)

Bezgotowki.pl to autorska platforma eService dla mikroprzedsiębiorców i właścicieli firm. Umożliwia im wybór terminali płatniczych. Przedsiębiorcy, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie korzystali z płatności bezgotówkowych, mogą bezpłatnie otrzymać do trzech terminali płatniczych i przez rok nie ponosić żadnych kosztów procesowania transakcji kartami VISA i Mastercard. Przygotowana kampania reklamowa promuje tę ofertę.

W głównym, 30-sekundowym spocie serwis bezgotowki.pl reklamują przedsiębiorcy, m.in. p. Katarzyna - właścicielka niedużego sklepu owocowo-warzywnego z Warszawy.

Łącznie, na potrzeby kampanii przygotowano cztery filmy - jeden 30-sekundowy (emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych) oraz trzy 15-sekundowe (do emisji w internecie).

Za kreację i strategię odpowiada agencja Kalicińscy.com, zakupu mediów dokonał Havas Media, a działania PR wspiera agencja Core PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK