SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

“Milion w minutę” Prokopa przegrywa z konkurencją i traci widzów

Druga edycja prowadzonego przez Marcina Prokopa teleturnieju “Milion w minutę” ma niższą widownię od pierwszej serii i przegrywa z propozycjami głównych konkurentów TVN. Program traci też widzów z odcinek na odcinek.

“Milion w minutę” Prokopa przegrywa z konkurencją i traci widzów

“Milion w minutę 2” nadawany jest w niedziele o 18.00 począwszy od 19 lutego br. Pierwsze trzy odcinki programu oglądało 1,77 mln widzów, co dało stacji 12,07 proc. udziału w grupie 4+ i 14,22 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek miał 2,1 mln oglądających, trzeci już tylko 1,41 mln.

W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej jesienią ub.r., druga seria cieszy się o mniejszą oglądalnością. Trzy pierwsze odcinki “Miliona” obejrzało we wrześniu 2,37 mln osób, co dało stacji odpowiednio 19,06 proc. i 20,04 proc. udziału. Program wtedy nadawano jednak w innym paśmie - w poniedziałki o 21.30. Druga seria teleturnieju ma też gorsze wyniki niż te, które TVN notował w analogicznym okresie ub.r. w niedziele o 18.00. Kanał wybierało wtedy 2,5 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 16,06 proc. i 21,61 proc.

Wpływ na spadek wyników programu ma silna konkurencja w paśmie jego emisji. TVN podczas zajmuje wtedy obecnie bowiem dopiero czwarte miejsce w rynku w grupie wszystkich widzów. Liderem jest TVP1, nadająca wtedy głównie teleturniej “Jaka to melodia?” oraz końcówki “Ojca Mateusza” i “Komisarza Alexa”. Daje to stacji 25,01 proc. udziału. Na drugiej pozycji znajduje się TVP2 (“Panorama”, “Sport”, “Pogoda”; 13,76 proc.), a trzeci jest Polsat (“Pamiętniki z wakacji”, “Wydarzenia”; 13,46 proc.). Natomiast w grupie 16-49 TVN jest trzeci za TVP1 i Polsatem.


Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program najchętniej oglądają kobiety
, ludzie w wieku średnim i starsi, mieszkańcy miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.  


Widownia programu “Milion w Minutę” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
19-02-2012 2 080 127 13,76% 17,57%
26-02-2012 1 818 459 12,58% 13,76%
04-03-2012 1 413 145 9,74% 11,21%
Średnia 1 773 026 12,07% 14,22%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show 

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 692 558 25,01% 18,44%
TVP 2 2 031 088 13,76% 10,41%
Polsat 1 987 723 13,46% 17,20%
TVN – Milion... 1 773 026 12,07% 14,22%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 42,15% 88
Kobiety 57,85% 111
Wiek  4-9 4,28% 72
 10-15 4,61% 69
16 - 19 3,43% 63
20 - 24 3,61% 47
25 - 29 7,57% 85
30 - 34 10,15% 122
35 - 39 10,11% 136
40 - 44 6,27% 97
45 - 49 6,06% 91
50 - 54 5,31% 66
55 - 59 11,39% 146
60 27,20% 132
Wlk. miasta Wieś 29,93% 76
< 50 tys. 26,19% 112
50-100 tys. 10,04% 121
100-200 tys. 9,68% 127
> 200 tys. 24,16% 113
Zawód Top management 6,65% 68
Pracownicy średniego szczebla 17,09% 110
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,14% 101
Emeryci 32,95% 131
Inni 24,17% 79
Wykształcenie Podstawowe 48,15% 119
Średnie 30,89% 95
Wyższe 12,07% 83
Inne 8,89% 70
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Milion w minutę” Prokopa przegrywa z konkurencją i traci widzów

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dawny widz tvn'u
Ten program najlepiej sprawdziłby się w kraju hamburgerów, coca coli i szerokich ulic.
8 8
odpowiedź
User
wic
endemol nigdy nie potrafił zrobić niczego porzadnego.
8 8
odpowiedź
User
Rinke
wic,
to nie Endemol to ja!!!!!Rochstar!
8 8
odpowiedź
User
@Marcin
a może to po prostu wina Prokopa? nie pomyślałeś o tym?
8 8
odpowiedź
User
wic
nie wierzę , że rochstar. Nie lubie formatów, ale rochstar trzyma jakoś poziom. Endemol nie.
8 8
odpowiedź