SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Milion w minutę” Prokopa przegrywa z konkurencją i traci widzów

Druga edycja prowadzonego przez Marcina Prokopa teleturnieju “Milion w minutę” ma niższą widownię od pierwszej serii i przegrywa z propozycjami głównych konkurentów TVN. Program traci też widzów z odcinek na odcinek.

“Milion w minutę” Prokopa przegrywa z konkurencją i traci widzów

“Milion w minutę 2” nadawany jest w niedziele o 18.00 począwszy od 19 lutego br. Pierwsze trzy odcinki programu oglądało 1,77 mln widzów, co dało stacji 12,07 proc. udziału w grupie 4+ i 14,22 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek miał 2,1 mln oglądających, trzeci już tylko 1,41 mln.

W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej jesienią ub.r., druga seria cieszy się o mniejszą oglądalnością. Trzy pierwsze odcinki “Miliona” obejrzało we wrześniu 2,37 mln osób, co dało stacji odpowiednio 19,06 proc. i 20,04 proc. udziału. Program wtedy nadawano jednak w innym paśmie - w poniedziałki o 21.30. Druga seria teleturnieju ma też gorsze wyniki niż te, które TVN notował w analogicznym okresie ub.r. w niedziele o 18.00. Kanał wybierało wtedy 2,5 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 16,06 proc. i 21,61 proc.

Wpływ na spadek wyników programu ma silna konkurencja w paśmie jego emisji. TVN podczas zajmuje wtedy obecnie bowiem dopiero czwarte miejsce w rynku w grupie wszystkich widzów. Liderem jest TVP1, nadająca wtedy głównie teleturniej “Jaka to melodia?” oraz końcówki “Ojca Mateusza” i “Komisarza Alexa”. Daje to stacji 25,01 proc. udziału. Na drugiej pozycji znajduje się TVP2 (“Panorama”, “Sport”, “Pogoda”; 13,76 proc.), a trzeci jest Polsat (“Pamiętniki z wakacji”, “Wydarzenia”; 13,46 proc.). Natomiast w grupie 16-49 TVN jest trzeci za TVP1 i Polsatem.


Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program najchętniej oglądają kobiety
, ludzie w wieku średnim i starsi, mieszkańcy miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.  


Widownia programu “Milion w Minutę” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
19-02-20122 080 12713,76%17,57%
26-02-20121 818 45912,58%13,76%
04-03-20121 413 1459,74%11,21%
Średnia1 773 02612,07%14,22%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show 

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 13 692 55825,01%18,44%
TVP 22 031 08813,76%10,41%
Polsat1 987 72313,46%17,20%
TVN – Milion...1 773 02612,07%14,22%


Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni42,15%88
Kobiety57,85%111
Wiek 4-94,28%72
 10-154,61%69
16 - 193,43%63
20 - 243,61%47
25 - 297,57%85
30 - 3410,15%122
35 - 3910,11%136
40 - 446,27%97
45 - 496,06%91
50 - 545,31%66
55 - 5911,39%146
6027,20%132
Wlk. miastaWieś29,93%76
< 50 tys.26,19%112
50-100 tys.10,04%121
100-200 tys.9,68%127
> 200 tys.24,16%113
ZawódTop management6,65%68
Pracownicy średniego szczebla17,09%110
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,14%101
Emeryci32,95%131
Inni24,17%79
WykształceniePodstawowe48,15%119
Średnie30,89%95
Wyższe12,07%83
Inne8,89%70
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Milion w minutę” Prokopa przegrywa z konkurencją i traci widzów

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dawny widz tvn'u
Ten program najlepiej sprawdziłby się w kraju hamburgerów, coca coli i szerokich ulic.
odpowiedź
User
wic
endemol nigdy nie potrafił zrobić niczego porzadnego.
odpowiedź
User
Rinke
wic,
to nie Endemol to ja!!!!!Rochstar!
odpowiedź