Miłość na wybiegu - premiera kolejnej koprodukcji TP

Na ekranach kin 21 sierpnia br. pojawi się kolejna filmowakoprodukcja Telekomunikacji Polskiej. Tym razem będzie to komediaromantyczna "Miłość na wybiegu" - historię dziewczyny z małejmiejscowości, próbującej odnaleźć się w wielkim świecie mody.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

"Miłości na wybiegu" pokazuje, że świat mody napozór zdaje się być pełen magii - blask fleszy, piękne modelki,wspaniałe kreacje. Za kulisami jednak wcale nie jest idealny.Główna bohaterka Julia, początkująca modelka, szczera i wrażliwadziewczyna, musi radzić sobie z intrygami i zawiścią. Sprawydodatkowo komplikuje rodzące się uczucie pomiędzy nią a fotografemKacprem. Jak mówi reżyser filmu Krzysztof Lang, "Miłość na wybiegu"to "nowoczesny obraz przeznaczony dla ludzi chcących zobaczyćtrochę innego, nieznanego im świata. Zajrzeć za kulisy mody. Takitrochę nasz "Diabeł ubiera się u Prady", tylko z rodzimymielementami."

Prócz plejady popularnych aktorów (Marcin Dorociński,Karolina Gorczyca, Tomasz Karolak, Urszula Grabowska, IzaKuna) w filmie zobaczymy też znane postaci ze świata mody,m.in. Macieja Zienia, Karolinę Malinowską i Jagę Hupało.

"Miłość na wybiegu" to już siódma zrealizowanakoprodukcja Telekomunikacji Polskiej. Wkrótce premierybędą mieć kolejne filmy: "Dzieci Ireny Sendlerowej", polsko -amerykańska produkcja w reżyserii J.K. Harrisona, "Nigdy nie mównigdy" Wojciecha Pacyny, "Piksele" Jacka Lusińskiego, "Różyczka"Jana Kidawy-Błońskiego, "Od pełni do pełni" Tomasza Szafrańskiegooraz "Trick" Jana Hryniaka. Telekomunikacja Polska rozpoczęładziałalność koprodukcyjną w 2007 roku wspierając produkcję"Katynia" Andrzeja Wajdy.

W sumie koprodukcje TP obejrzało w kinach już około 5mln widzów.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu