Miłosz Wiatrowski-Bujacz przeszedł do Gazeta.pl

Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca wideopodcastu „Co to będzie”, od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. W przeszłości współpracował m.in. z „Gazetą Wyborczą”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Miłosz Wiatrowski-Bujacz przeszedł do Gazeta.pl

Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.

– Cieszę się, że wideopodcast „Co to będzie”, który tworzymy wspólnie z Martą Nowak, spodobał się słuchaczom i czytelnikom. Chcemy go dalej rozwijać i proponować im jeszcze więcej ciekawych, aktualnych i – co ważne – sprawdzonych treści. Na tym chcę się przede wszystkim skupić – mówi Miłosz Wiatrowski-Bujacz.

 „Co to będzie” także o wydarzeniach w USA

W redakcji Gazeta.pl Miłosz Wiatrowski-Bujacz będzie zajmował się nie tylko dalszym rozwojem wideopodcastu „Co to będzie”, ale także przygotowywał materiały na tematy zagraniczne i gospodarcze.

Wideopodcast „Co to będzie” zadebiutował w lutym 2024 r. Od września jego twórcy zbierają również najważniejsze informacje, komentarze i analizy na temat kampanii wyborczej w USA i dzielą się nimi w każdy piątek w specjalnej odsłonie wideocastu „Co to będzie w Ameryce”, przybliżając słuchaczom i czytelnikom zawiłości amerykańskiej kampanii wyborczej.

Miłosz Wiatrowski-Bujacz jest ekonomistą, historykiem, politologiem i doktorantem na wydziale historii Uniwersytetu Yale. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana